![]() |
Je krijgt deze keuze...
Een geflipte terrorist stormt je huis binnen, en geeft jou een geweer. Om zijn lijf zitten genoeg explosieven om jouw huis, en een deel van de straat de lucht in te blazen.
Jij moet vervolgens één lid van jouw gezin doodschieten, anders blaast hij het huis op en is iedereen er geweest. De terrorist doodschieten heeft ook geen nut, dan gaan zijn bommen ook af. Wie o wie schiet jij dood? |
mezelf, ik schiet niemand anders dood, en de kans dat mn ma, pa en zusje in 1 huis zijn is ook wel eeeeeeeerg klein.
|
De oudste, mijn vader dus. :confused:
|
mijn zus, die moet ik toch al niet
|
Zus, ik heb op dit moment een schijthekel aan haar.
|
Citaat:
|
Jammer genoeg heb ik wel een lieve broer :( :p.
|
Mezelf, ik zou het niet op mijn geweten kunnen hebben om pap/mam/zus doodgeschoten te hebben.
|
Mezelf, ik ga niemand anders neerknallen, als die gozer het zelf doet mag ie m'n broertje neerschieten.
|
ik zit in dubio... ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om mijn broer of moeder of zelfs vader dood te schieten, maar mezelf ook niet aangezien hun leven dan totaal verpest is (neem ik dan maar aan)en ik daar te schijterig voor ben waarschijnlijk. Aan de andere kant heb ik dan wel hun leven gered en ben ik een held. Is de rest van de problemen ook meteen op gelost.
ik kies mezelf :) |
Mezelf.
Ik wil absoluut niet dood, dat is wel het laatste wat ik wil. Maar een leven met de gedachte dat ik 1 van mijn dierbaarste familieleden heb doodgeschoten, zou ik niet kunnen verdragen. |
Citaat:
|
De overbuurvrouw.
|
Als ik het zou kunnen, m'n broer.
|
Citaat:
|
m'n broer.. heb k toch niet:)
|
mijn vader.. sowieso
|
Mezelf, ik ga liever dood dan dat ik me dermate verlaag dat ik een naaste familielid zomaar doodschiet.
|
Citaat:
|
Lastig, als ik een van de anderen doodschiet zou ik het mezelf altijd kwalijk blijven nemen, maar ik ben te egoistisch om mezelf neer te schieten. Ik denk uiteindelijk mijn broertje.
|
Citaat:
|
Mijn moeder, zij heeft de minste voordelen. :D
|
mezelf
|
Ik zou mezelf doodschieten. Als ik dat niet zou doen zou ik
1) het mezelf nooit vergeten 2) niet met het verdriet van iemand missen kunnen leven |
ik heb wel op mezelf gestemd, maar als zon gast me een geweer geeft probeer ik hem natuurlijk eerst af te knallen ;)
|
Citaat:
|
mn vader..van wie de kans het grootst is dat ik die binnenkort toch moet missen
|
Mezelf... Maar dat is echt niet omdat ik nou de rest zo nodig wil sparen. Bovendien, met een moord op je geweten kom ik de Hemel niet (meer) in.
|
Pa. Al hoort hij niet echt bij mn gezin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mezelf. Ik zou mijn gezin niet dood kunnen schieten. Vooral mijn zusjes niet. Na mezelf, zou ik mijn vader of moeder doodschieten; alleen zou ik niet kunnen kiezen.
|
kschiet op de terrorist en we gaan dan maar allemaal dood
|
Citaat:
|
hmmz , tja moeilijke keus
ik kill mezelf wel :) |
:)
|
Citaat:
jij snapt het en hoe kan je zon terrorist vertrouwen. mischien nadat je jezelf of een ander familie lid neerschiet. je hele familie alsnog wordt afmaakt door die gek |
Ik denk mn broer of mezelf...
|
De terrorist of mezelf. Als je nou op zn hoofd richt.. daar zitten vast geen explosieven. :p Nee, serieus. Dan maar massale (zelf)moord, is beter voor iedereen. Als ik mezelf dood zou schieten maken anderen zich weer verwijten, en ik ben ook niet van plan naaste familieleden om te leggen..
|
De kat dan maar. :(
|
Citaat:
|
Mezelf dan maar...
|
euh...mezelf neem ik aan..k ga toch echt niet mn ma of mn zus doodschieten...kijk mn pa is een ander verhaal...maar die hoort niet bij ons gezin dus tja...hehe
|
Mezelf..
|
Citaat:
|
mezelf.. als ik een van me familieleden zou doodschieten zou ik het mezelf nooit vergeven en dus zou ik er altijd achtervolgd door worden... en ja geef toe je sterft met eer!
|
mezelf, of die terrorist ;) maar dat is niet geheel verstandig. Dus dan mezelf maar.
|
Ik zal sterven met de gedachte dat ik gestorven ben met een doel, men zal mij herinneren en een standbeeld voor me oprichten, ik zal in de geschiedenisboeken komen als de jongen die zichzelf opofferde voor zijn famillie, een voorbeeld voor ieder kind!
|
Citaat:
|
wat een realistisch uitgangspunt :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |