![]() |
poll: dag en nacht forummen is.....
stemt u maar
ik zou graag wat argumenten willen :P als dat niet te veel inspanningen vraag natuurlijk |
...geen leven hebben
Best wel zielig dus. |
ongezond. Slecht omdat je zo lang achter de comp zit, slecht omdat je dan geen leven hebt buiten het forum
|
kansloos
|
Vooral heel zielig.
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Zou leuk voor sommige mensen kunnen zijn.
|
het valt me mee dat er nog niemand voor COOl heeft gekozen :P zijn forumverslaafde mensen niet cool? gelukkig! of ze zitten op onzin kan ook, ik las laatst iets van iemand die 50.000 posts in een week had gedaan, vond ik best wel erg, das dus beetje de aanleiding voor mijn post, want kom op zeg, af en toe forummen is leuk, maar als het een groot deel van je leven wordt, vind ik t een beetje ernstig worden. en bovendien ongezond! maar heb gestemd op: heel zielig :P
|
kansloos heel zielig triest...
mensen ga dan een leven kopen/huren desnoods zoeken of vrienden en een hobby begin daar dan eens mee maar nee dan heb je geen leven |
Boeiend, als mensen daar plezier aan beleven. :p
|
Citaat:
|
Ik vind het vooral ongezond, ik zit nu zo'n 2 à 3 uur per dag online en 'k vind het al veel te veel :o .
|
Het is een schande. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Best wel heel zielig. En ook ongezond (niet slapen, alleen naar beeldbuis staren, geen beweging, enz.).
|
Erg zielig en ongezond
|
zou leuk kunnen zijn misschien
als er dan ook echt wat te forummen viel, maar aangezien dan bijna niemand online is enzo is het vaak een saaie bedoeling |
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
ontopic: kan misschien leuk zijn, maar snachts zit je zowat in je eentje, dan lijkt het me nogal saai :o |
50000 is wel heeeel erg veel hoor
|
erg kansloos
|
Citaat:
Ontopic: ik vind het ziek als je zolang achter de computer zit. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best wel ongezond... maar het forum is wel verslavend dus ja het zou kunnen :)
|
slecht voor je sociale contacten
Gelukkig ben ik een beginneling in forummen hier :D |
Citaat:
en dan kan je de tijd die overblijft gebruiken om te eten en te slapen :p |
best wel zielig eigenlijk
|
saaaai
|
uiterst zielig
|
vooral ongezond.
daarom ga ik zo maar slapen. ;) |
zielig / kansloos
|
Citaat:
|
Heel saai midden in de nacht (n)
|
...niet interessant.
|
Heel cool. :cool: (y) :)
:bloos: :o |
Zielig, ja.
Toch doe ik het...verveel me dood anders. (n) |
Citaat:
297,62 post per uur : 60 minuten = 4,96 post per minuut :eek: Dan heb je toch wel een ernstig geval van geen leven :| (net zoals ik, die dit zit uit te rekenen om 5 over half 2 in de nacht :bloos: ) |
vermoeiend.
|
best wel heel zielig/triest.
|
ongezond en saai :)
|
Citaat:
|
Alles behalve cool in ieder geval...
Mja, soms heb je van die dagen dat je gewoon echt niets te doen hebt... :( |
vooral ongezond
je zit dat telkens in de zelfde houding,beweegt niet veel. en je sociale leven gaat eraan |
Citaat:
Ontopic: best wel heel zielig, als 't vaak voorkomt. Maar je hebt zo van die dagen dat je niets anders kunt/wilt doen, maar dan is dag én nacht forummen nog altijd best wel not done. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |