Citaat:
oreo schreef op 10-03-2004 @ 22:43:
t is inderdaad zo dat k in therapie ga voor 14 weken. maar als k toegelaten wordt begint zo'n versnelde opleiding pas in september. Tegen die tijd zal mijn therapie al ten einde zijn.En ook is mn leven wat meer op orde. (hopelijk!) Het is nu voor mij gewoon onmogelijk om nog gewoon naar school te gaan en keihard ervoor te gaan. Er zijn nu teveel dingen gaande waardoor ik me niet op school kan concentreren.
Ik weet dat het intensief is maar k zou het dan wel aankunnen :)
Ik heb nog nooit een onvoldoende gehaald in mn leven. Gemiddelde is rond de 8/9 .K ben ben blijven zitten wegens gebrek aan cijfers...
|
Maar je kan dus op zich wel leren?
En kan je jezelf ook inzetten om iets te gaan doen, ook al heb je geen zin? En ook als het slecht met je gaat, denk je dat je dan genoeg zelfdiscipline hebt?
Want vergis je niet, 5 en 6 vwo in 1 jaar is echt keihard werken!! Je wint er dan wel één jaartje mee, maar als je denkt dat je niet genoeg zelfdiscipline hebt zou ik er niet aan beginnen, want dan zak je geheid en zit je alsnog op evenveel jaren. Dan kun je het beter rustig aan doen en 5 en 6 vwo gewoon los van elkaar doen.
|