![]() |
[illustrator] yet another vector
http://elwees.xs4all.nl/daphne/kleinjpg.jpg
groot en het origineel er dan ook maar bij Heb expres voor een voorbeeld met veel licht gekozen, kijken hoe ik daarmee om, kon gaan. Ik ben er nog steeds niet echt uit. Ik vind het er vaak onnatuurlijk uit zien. ik werk alleen met full color vlakken, geen verloop (behalve deze keer voor achtergrond), dus het is ook wel irritant werken, maar die stijl vind ik mooier. Verloop gaat er vaak zo robot/popachtig uit zien. Naja, wat vind je ervan, tips/opmerkingen graag (y) |
zit her en der meer contrast in dan jij aangegevne hebt, oa bij zn haar achter zn oor, en tussen zn vingers. heb je op mee rplekken, verder stoort het donkere aan de voorkant van zn voorhoofd me, zit ook niet bij het origineel, zou ook niet kunnen. En als je dan toch zonder kleur overloop werkt zou ik dat niet gebruiken in de achtergrond. Verder wel respect voor je geduld en ziet er zeker niet verkeerd uit, maar ja, doet me vrij weinig
|
geweldig (y)
|
Doet t niet :(
|
ff ergens anders uploaden.
Doet 't niet namelijk. |
Hij doet het weer eens niet..
|
Citaat:
Die donkere rand is idd fout, wist ik ook wel maar kreeg het niet echt goed, dus uit luiheid maar daar gelaten. |
hoe maak je zoiets??
|
Ik vind het heel knap. Het doet me verder niks maar respect voor het geduld (y)
|
Citaat:
|
ik heb alleen adobe photoshop 7 en imageready 7
of zit illustrator in PS? |
doet het niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|