![]() |
vraagje mohaa
ik heb dit spel dus geinstalleerd, maar als ik het wil spelen krijg ik deze foutmelding:
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver ...initializing QGL ...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available ...shutting down QGL GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem en daar kan ik dus geen taart van bakken, kunnen jullie mij mischien ff helpen?? |
Je moet de Drivers van je VideoKaart Updaten.. (y)
|
goed man,
hoe doe je dat dan?? *computer leek is* |
je kan automatische updates op je pc inschakelen, en dan gaat hij allemaal updates installeren, volgens mij zitten daar ook je drivers bij van je videokaart. OF je moet ff kijken wat voor VideoKaart heb, en dan op google zoeken naar updates ofzo?
suc6, en als je het nog online gaat spelen, ik pwn je:P |
hoe doe ik dat dan??
waar kan ik die automatische updates vinden dan?? sorry voor mijn dommigheid en alvast bedankt voor je reactie |
welke videokaart heb je?
|
Model: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Stuurprogramma: nv4.sys vrijdag 21 februari 2003 Ondersteund dit stond ergens, bedoel je dat?? |
Jah, en dan moet je dat bovenste in Google typen, en dan met Updates ofzo, en dan kom je bij zo'n speciale site, hebbik trouwns laatst ook nog gedaan...
|
ik zou dit topic nog is openen bij het forum hardware, of daar ff zoeken, daar zal het wel staan..
|
ik heb het ingetypt bij google
maar echt daar kan ik echt totaal niets mee iemand ideen?? |
Check dit!; http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp hier moet je hem kunnen updaten, beetje goed zoeken;)
|
had ik ook toen ik 1e keer installeerde idd gewoon op google zoeken en je heb ze
|
hij werkt nu uitstekend
bedankt maar waar kan ik dit schitterrende spel goed online spelen?? ik heb de single player nu wel helemaal gezien |
op internet.
|
grapjanus
|
Waar moet je anders dit spel online spelen
|
Citaat:
waar op internet?? |
In het hoofdmenu op Multiplayer klikken.......... :eek:
|
Citaat:
ip adres ofzoiets?? computer leek is |
als ik daar op klik
heb ik een paar opties join game start game ik snap er de ballen van please help me!!! |
nou, je wil op internet
wil je zelf een potje maken druk je op start game (DUH) als je een potje wil joinen (meedoen) druk je op join game (DUH) |
ja dat heb ik gedaan:
join game en dan een of ander ip adres??? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat heb ik gedaan en dan doet ie connenting server en ff later krijg ik dan server connected time out of zoiets ik kan hier geen taart van bakken wie wel?? |
up :o
|
Heb je wel de 1.11 patch geinstalleerd? En een legale versie?
|
geen legale versie
is dat het probleem?? er zit wel een multiplier versie op?? |
Citaat:
Heb je de crack geinstalleerd? |
ja
|
Citaat:
Verder geven we op dit forum geen support bij illegale software, LMD. |
haha, vet veel moeite, heeft die pereplukker hem illegaal :rolleyes: :s
|
Citaat:
|
je moet gewoon spearhead kopen, dan boeit het geen hol of Mohaa zelf legaal is
|
en de goede servers vinden... maarja hier kan dus mooi een slotjuh op d8 ik zo. eerste probleem opgelost. 2e = illegaal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |