![]() |
{upgrade} probleem
hallo zoals jullie misschien al hebben gezien op games heb ik een probleempje met mohaa
nu hebben ze mij daar wijsgemaakt dat ik mijn videokaart moest updaten?? :confused: ik heb deze videokaart NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 hoe nu verder?? |
een nieuwe videokaart kopen....en nee, das geen geintje
(je kunt altijd nog de nieuwste drivers van de nVidia site halen en installeren, maar of het dan lekker draait?) |
waarom zou die dan niet lekker draaien??
|
Citaat:
het lijk er op dat je 3dfx wilt gebruiken, dit ondersteunt jou kaart niet.. je moet met deze kaart direct3d of opengl gebuiken.... probeer het spel in "safe mode" te openen en het te veranderen.. die nieuwe drivers (forceware 5x.xx) moet je zeker downloaden.. ze zijn niet helemaal bedoelt voor jou kaart maar je mertk denkik niks.. probeer maar ff... http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp |
ik zou ineens ander mobo, cpu en videokaart kope.
Je hebt nu waarschijnlijk een pentium 3 en dan is het niet de moeite om ander videokaart te kopen. Als je dit dan toch wil dan doen is de radeon 9600pro het beste maar als je een nieuw mobo, cpu koopt neem dan een radeon 9800pro of xt |
videokaart update en spelen maar :cool:
|
Wat een onzin, met die video kaart kon ik mohaa goed spelen vroeger, ik heb weleens bij games problemen gehad met nieuwe drivers en toen ik wat oudere installeerde werkten ze wel weer :)
|
Dit ligt neit aan je videokaart hoor, je videokaart is goed zat vor MOHAA, ik heb dat een hele tijd gespeeld met een radeon 7000, dus jouw kaart meot hier perfect voor zijn.
Zoals hierboven al gezegd word lijkt jouw probleem erinderdaad op dat je gebruik wilt maken van 3dfx drivertjes, dit werkt dus neit, dit werkt alleen maar met Voodoo kaarten (oud en voor die tijd retesnel). Kortom, als ik eht me goed herinner zat er een configuratie programmatje bij, daarmee kan je de grafix drivers veranderen. Direct3D is waarschijnlijk het beste voor jou. OpenGL kan ook best, is als je mazzel hebt iets sneller, maar volgens mij waren nVidea kaarten juist beter in Direct3D dan in OpenGL. |
euhm, ik had winXP geinstalled en had hetzelfde probleem(en dezelfde videokaart) geupdate en hij deed et weer (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een tijdje geleden nog een GF 2 GTS 64mb en MOHAA haperde ook op mn pc. Toen heb ik het geheugen van 265mb (RDRAM) naar 512mb uitgebreid en geen centje pijn meer gehad. Ram erbij zetten kan heel veel schelen. Zeker de oude SDRAM modules kosten bijna nix meer dus ik zou het cker eens overwegen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |