![]() |
word DK steeds saaier
jah hier een polletje
ik vind eigenlijk van wel , ''vroeger'' kwamen er nog wel eens leuke topic , maar nu :eek: ik moet soms van armoede naar onzin :bloos: |
Hallo, vroeger :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik ben Nederlander en zeg dus ja of nee(n) en geen 'jah' of 'neeh'. Maar vroeger was alles beter.
|
sorry for my bad influence... maar ja, het is soms wel saai ja en inhoudsloos
moet je zin in hebben ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog maar n00b dus ik heb er geen verstand van.
|
Citaat:
en voor de mensen die er veel langer opzitten dan mij , doe dat vroeger niet zo letterlijk nemen :P |
Citaat:
|
ik weiger te stemmen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Solero, je bent slecht geïntegreerd. :nono:
Ontopic: LMFD. |
Oh en nog een laatste toevoeging:
Het forum is wat je er zelf van maakt. ;) |
Ja. Onder andere door de voortdurend terugkerende topics, het gechat en gespam wordt DK er niet leuker op.
|
Citaat:
ennuh lmfd mag je wel is uitleggen:P |
Citaat:
maar die kuttopics niet neeh , van wat vind jij etc.... (n) |
Citaat:
Citaat:
Het feit dat je niet weet wat ik met "LMFD" bedoel geeft ook wel een beetje aan dat je niet echt ingeburgerd bent. |
Citaat:
ik kan hier wel heel netjes en formeel gaan spreken maar dat vind ik bullshit en saai :) en ik ben een rasechte nederlander hoor |
Citaat:
Nee ik vind niet dat de kantine steeds saaier wordt. Het zijn meer vlagen. Sommige maanden is dk saaier dan normaal |
Citaat:
Citaat:
Zo denken de meeste immigranten er ook over. Die kennen meestal alleen het woord 'kankerkoningin'. ;) Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, komt o.a. door dat debiele joh :rolleyes: en goh :rolleyes: van je. (y) :rolleyes:
|
Citaat:
|
debiel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het goed dat er echt pogingen gedaan worden om het niveau daadwerkelijk op te schroeven.
Smiley overbodig lijkt me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
johanderksenfreak :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.schalke-fans.net/download...er_800x600.gif heheh :evil: |
Citaat:
MWUHAHAHAHAHAHHAHA. |
@ Solero:
Als je het steeds saaier vind worden moet je geen offtopic flame war met mmmm beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
Citaat:
en is dit offtopic dan , wij maken het minder saai :cool: |
Ontopic: Ik vind de sfeer er niet op achteruit gegaan, behalve delaatste dagen met al die kutpolls. De helft van de pagina staat vol met polls. :mad:
|
Citaat:
http://home.tiscali.nl/~kootenjv/ajaxlogo.jpg :cool: (y) |
DK is niet bedoeld voor individueel plezier. Het is in beginsel een nuttig forum. Je hebt je dus maar te schikken naar het daarbijbehorende aanbod aan topics. Klagen is geen optie, dan kom je maar niet meer. :)
|
je zit hier 4 maanden oid en je hebt het lef om over vroeger te praten. en daarbij komt nog, het komt door het gespam van onder andere JOU dat de kantine zo geworden is. totaal geen recht van spreken dus.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |