![]() |
msn gekraak
h0iii
nou me msn is dusz gekraak door zo'n rotwijf diej dusz blijkbaar een hekel aan me heeft :S Maar ik wil dit dus graag terug..! Zitten hier toevallig van zo'n computernerds (..;)..) die iets weten ( un programmatje hebbe ofzo) waarbij ik me wachtwoord weer terug krijg? KuSz! SjOAp |
Ja, daar ken ik toevallig een goed programma voor.
Je gaat naar deze site, daar maak je een nieuwe account, en vanaf daar mail je naar de FB van Hardware of ie een slotje op dit topic wil zetten. Als je deze aanwijzingen nauwkeurig opvolgt, en dit bericht doorstuurt aan iedereen in je adresboek, krijg je meteen je hotmailaccount terug, let maar op! |
Citaat:
Hardware is alles waarmee je ken gooien duszzzzz printer, zcanner en monitor ensjoow. Jij hebt alleen een probleempje met je wachtwoord door zo'n rotwijf. Dit gaat dus over zoftware, aight? Maar ffies to the point, ik denk niej da er un programmatje is om jouw msn wachtwoord terug te krijgen, dusz daz mooi klotuh!!! KuSz! :D |
hahahah ja kj sorry van dat hardware software gedoe....ZO weinig weet ik dus van pc af! haha
kusz |
Citaat:
|
crosspost :nono:
|
Vraag dat 'rotwijf' of ze je password teruggeeft. Een andere oplossing -in de vorm van een of ander 'programma'- is er niet.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |