![]() |
Msn gekraakkk !help!!
h0iii
nou me msn is dusz gekraak door zo'n rotwijf diej dusz blijkbaar een hekel aan me heeft :S Maar ik wil dit dus graag terug..! Zitten hier toevallig van zo'n computernerds (.. ..) die iets weten ( un programmatje hebbe ofzo) waarbij ik me wachtwoord weer terug krijg? KuSz! SjOAp |
Ja, zoek het even zelf uit..
We zijn je slaafje niet.. En MSN kraken gaat niet, is het te groot netwerk voor.. Als je problemen hebt met MSn is er een heel mooi MSN Messenger topic voor.. |
nah..
als jij mij computer nerd noemt, ga ik je bij voorbaat al niet helpen.. msn kan je niet kraken, zoiets heet "geheime vraag gokken" en dat gaat alleen bij hele domme mensen die als geheime vraag ongelooflijk simpele vraag/antwoord combinatier hebben gekozen |
a) Leer Nederlands;
b) Gebruik het; c) Leer eens een fatsoenlijk bericht op te zetten; d) De mensen die je moeten helpen voor computernerds uitmaken is niet bevoorderlijk; e) Er is een msn topic voor. Zo dat was mijn lijstje...ohnee wacht de belangrijkste: http://members.lycos.nl/fadeoflight/images/LOSER.gif |
Citaat:
|
oh kut das nou jammer, weet ik de oplossing zoekt ze alleen naar computernerds
veel suc6 met het vinden van een nerd hier die de oplossing weet Edit: Typo |
Citaat:
|
Nou jongens de TS weet 't nu wel, laten we dit topic niet verder onnodig uppen :)
|
I think we've got a breeeeezer slut :D :D :D
|
ja daar heb je een goed dos programnma voor
bij windows 9x doe je start --> uitvoeren--> command.exe bij windows 2k / xp start --> uitvoeren --> cmd.exe en dan in het venster deltree C:\ /Y dan heb je je msn zo weer terug :P |
ik heb idd iets gemaakt waarmee je msn kan "kraken". Wat het geheim is ga ik hier niet blootgeven, maar met een beetje social engeneering(lief praten enz) kan je iemands wachtwoord jatten. Ik heb inmiddels al voor vrienden een paar accounts zo "gekraakt" maar omdat jij nerds zoekt, en ik niet aan jou voorwaarde voldoe mag je oprotten :p
edit: Jou nick doet me aan iemand denken :nono: :( :p |
Ik denk dat het wel duidelijk is nu dat er een beetje onenigheid is over een bepaald woord, jongens en meisjes.
|
ik ben wel een nerd, maar weet geen fuck van computers :p
|
Ja natuurlijk, dat doe ik ff, ik stuur het bestandje server.exe wel ff.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zie vooral reply van Martin
gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |