![]() |
George Michael gaat geen CD's meer maken.
Hij heeft geld zat en gaat vanaf nu ze gratis op I-net zetten. Wel kunnen liefhebbers geld doneren en dat gaat dan naar een goed doel.
Zoiets las ik in de Spits. Wel een goed idee van die homo. (y) Wat vinden jullie ervan? |
Citaat:
|
Goed idee ja.
|
Jep..goed id..
|
Citaat:
|
Beter
|
ik vind het gay om het downloaden van mp3's te supporten.
|
Ah houd je waffel true-gast.
Goed initiatief van die bruinwerker idd (y) |
Maar moet ik nu opvatten als dat ie z'n oudere werk online zet ter download of dat ie ook nieuw materiaal gaat opnemen en dat niet meer op cd zal uitbrengen?
|
goed idee ja, maar ik vraag me af of ie nu dan ook nog veel muziek gaat maken. misschien heeft ie na 1 album op mp3 wel zoiets van, woo eigenlijk verdien ik er toch wel veel mee, ik ga gewoon weer cd's verkopen.
en dat zou zonde zijn. maargoed, als dat niet zo is, erg goed idee ja, hij stijgt weer in sympathie bij mij. (Y) |
toch wel een aparte actie van hem, dat mag ik wel ;)
|
mooi zo, opgeruimd staat HEEL ERG NETJES!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
liever een cd dan een suf bestandje |
Citaat:
|
Citaat:
geweldig idee van die heerlijke, heerlijke homo (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow jammer
|
mja leuk, maar ik hoef het niet
|
Als de beste man in kwestie nou eens zijn prioriteit zou leggen op het maken van fatsoenlijke muziek in plaats van die uitgekauwde, kleffe nichtenkeet-achtergrond muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Freak :cool: en die clip toen met ehm Bush en Blair en die hond. Bah ik ben te wazig hiervoor. En dat ie gepakt werd maar dat ie er een clip van maakte :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij blijft ook gewoon cd's uitbrengen die je kan kopen, maar dat geld gaat naar goede doelen en niet naar hem (plus natuurlijk het geld wat dan naar het label gaat :rolleyes:).
En ik snap best dat mensen graag cd's kopen, maar om nou cd's van george michael in je kast te willen hebben.... |
Citaat:
zoals ik al zei je snapt het niet. |
Citaat:
Zo ook een tijdje geleden bij het xs4all concert waar beef en osdortp posse zouden optreden (gratis) en dat zou opgenomen worden en vervolgens gratis door xs4all ter download aangeboden worden, dit in overeen stemming met de bands. Dit mocht niet van de buma/stemra, aangezien de artisten daar de rechten neit meer voor hadden, dat hebben ze namelijk verkocht aan de buma/stemra. Geweldig he die bureaucratie? :) |
mooi zo
|
Citaat:
snap je uberhaupt dat een ietwat mindere kwaliteit mensen geen HOL uitmaakt zolang het maar goedkoop is? |
Citaat:
Als ik een vbr mp3-tje tussen de 192 en 320 kbits opneem hoor jij het verschil niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|