![]() |
Onlinedrawing - The Volunteers
Nieuwe cd is nu te downen op mirc
server: efnet kanaal #absolutepunk bot : ap-dcc04 pack: 62 Cd is een stuk steviger dan de vorige. Tja de stem van jonah( Far,New end original) is natuurlijk geweldig. Moeilijk te omschrijven hoe het klinkt. Gewoon downloaden en kopen( afbeeldingen van de hoesjes zitten erbij , erg cool hoesje). Volgens mij heeft de zanger van Thursday ook iets in het hoesje geschreven. Soms heeft de stem wel iets van Bono weg. Misschien kan Friso er meer over vertellen. |
old is wel grappig ja
|
|
ik down morgen.
|
vet artwork , issie al op slsk te vinden?
|
fijn cd'tje, ik vind 'over it' zo leuk (y)
|
Citaat:
|
nee hoor
|
Citaat:
|
ik vind er niks stevigs aan.
stay is wel mooi. Verder ben ik niet heel erg impressed, ik hou denk ik toch meer van neo en far. |
Citaat:
tips? |
Citaat:
qua down tips: bury white, mother mary |
ik heb bury white, klinkt wel aardig (y)
Zal morgen, of vant weekend nog eens downloaden. Far is zon band die ik twee jaar geleden al eens wou checken. Het klinkt net wat rauwer dan de andere bands van die gast. |
Citaat:
wel aardig? far was de beste 'emo' band die ooit heeft bestaan en zal bestaan. deze cd ga ik over 2 weken bestellen (loon). 12,- waarschijnlijk. mensen die hem ook willen, ik wil hem ook wel voor julie bestellen (cd's tegen inkoopprijs). |
ik vind far ruk
|
Citaat:
|
Hm, moet ik ook maar eens gaan downen dan. Heb de oudere wel, en die vinnik ernstig geil :)
|
Citaat:
en ik download hem zodra ik thuis ben ben benieuwd, en ik vind far geweldig |
mooi artwork!!!!!
kan alleen hier niet zoveel luisteren, de boxen doen het niet echt meer....volgens mij :( |
Dat refrein van stay heeft wel wat van explosions in the sky weg.
|
ben de cd al aan ut downen
|
Citaat:
|
ga hem zeker even seeken
|
|
wat is stay (#5) een geweldig mooi nummer!!!
heb een beetje het gevoel dat ik een paar van de nummers al eerder heb gehoord, wat niet echt kan, maar goed... mooi cd'tje |
Citaat:
|
nee serieus, deze cd kende ik al!!!
ik luister nu naar 'we had a deal' en ik weet het zeker ik kan me niet herrinneren dat ik hem al eerder heb gedownload, wat vaag... |
Citaat:
|
Het is trouwens Onelinedrawing in plaats van onlinedrawing.
|
Citaat:
anagram he van new end original. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel een goudvis met lepra |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net gedownload, hoor het nu. Klinkt tot nu toe erg aardig.
|
ik vind het wel aardig.
|
Ik ga dit wel vaker draaien.
Zal het morgen aan moederlief laten horen, die zal het ook wel kunnen diggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |