![]() |
Peter Pan
hmm, waarom is hier nog geen topic over? ;)
Ik vind het een briljante film, en sommige scenes zelfs leuker dan hetzelfde gedeelte uit het boek (y) Goed geacteerd, gave muziek, etc... Wel ontzettend stom dat hij hier alleen in het Nederlands is uitgebracht. Kan iemand me vertellen waarom, of is het een groot raadsel? :p |
Je bedoelt zeker niet de tekenfilm...
Is Peter Pan verfilmt? |
Citaat:
http://www.pixyland.org/peterpan/photo_closeups_pp5.htm |
Citaat:
Trouwens, idd stom dat hij alleen Nederlands is... Ik moet 'm nog zien. Dat dan weer wel:o |
Citaat:
www.peterpanmovie.net |
Ik vind het stom dat ze zon goede tekenfilm gaan verfilmen.. blegh!
(maar dat is mijn mening) |
Citaat:
En die zijn er al wel meer geweest... |
Ik heb die trouwens nog steeds niet gezien. Was toch met Robin Williams?
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze Peter Pan-verfilming heet gewoon Peter Pan. |
Citaat:
Sorry, Es, maar ik zeg het toch:bloos: Jason Isaacs:o |
Hmm dan haak ik af (no pun intended).
|
Citaat:
Citaat:
de tekenfilm was veel softer gemaakt, wat best jammer is (n) |
Citaat:
|
ja, daarom juist :p
|
Citaat:
|
Volgens mij is dit de eerste film die gewoon helemaal origineel is volgens het boek zeg maar. Want 'Hook' met Robin Williams heeft eigenlijk geen reet van doen met het boek.
Dus driewerf hoera voor P.J Hogan (y) en nog meer hoeraatjes voor Our Beloved Jason Isaacs... Wat een man :p PS: Issie hier echt nog alleen maar in t Nederlands?? :( |
retegoeie film! (Y) Heb em helaas alleen in het NL bekeken, maar vond em heel goed. Mijn broertje van 9 was er minder over te spreken trouwens, hij vond de film een tekort aan actie hebben...
Als iemand de soundtrack weet te vinden... |
Citaat:
Citaat:
De dubbelrol is de gaafheid zelve. Twee keer Jason:o |
Citaat:
als ik 9 was geweest had ik die film volgens mij doodeng gevonden :o Het Slightly jongetje is lief :o (y) |
lijkt me een baggerfilm in het nederlands
|
Ik moet 'm nog zien. Jason Isaacs is trouwens 1 van mijn favoriete acteurs. En een lekker ding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.co.uk/luciusmal...e04/Cap002.jpg Okay, erg offtopic. Sorry:o En NU in Dragonheart :o Ontopic: Euh.. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |