![]() |
Zuigzoen...!
Heeft iemand goede tips waardoor mijn zuigzoen snel weg gaat?? Ik erger me er namelijk mateloos aan...
Alvast heel erg bedankt! |
neu, dat gaat vanzelf wel weg, kan volgens mij niet echt sneller. Voorkomen is ook beter dan genezen ;)
|
Poeder ?
Anders moet je een koltrui dragen en voortaan moet je aan vriendlief vragen of hij zuigzoenen ergens anders wilt plaatsen ! |
Citaat:
Daar ben ik het mee eens. Sja, sjaal maar om dan ofzo, koltrui aan... *ahum* ik vind het sowieso al een walgelijk gezicht, dat je je vriend toelaat dat te doen, maargoed, wie ben ik |
kooltrui?
|
Mja, tandpasta schijnt ook goed te werken voor zuigzoenen, heb dus elke dag dikke laag tandpasta erop met een pleister erover :rolleyes: Maar ik dacht, misschien is er nog wel een betere tip... Voorkomen is beter dan genezen ja :D maar ik had het niet eens door, de klootzak... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een zuigzoen is in feite precies hetzelfde als een blauwe plek... dat gaat niet sneller weg, wat je ook doet, maar is wel goed te verbergen met wat camouflagestift of foundation.
Als je er vaak stevig op drukt duurt het wel lánger voor-ie weg gaat, maar dat doe je vast niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
maarja, toen was t al te laat.. maar goed dat mn vriend het niet zo goed kan :D |
Citaat:
|
tja tandpasta werkt volgens mij wel...tenminste bij mij was ie toen redelijk snel weg... :)
mss daarna ff eenbeetje poeder erover en dan kun je er nog een beetje van zien(ligt er natuurlijk ook aan hoe duidelijk dat ie is) mja...verder weet ik het ook niet...tja een coltrui doet wonderen maar ja wat als het warm is???btje raar om te zeggen ja ik heb het koud...sjaal wil ook wel helpen,zeg je gewoon dat je last van je keel heb...doe ik ook altijd :D l{usss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |