![]() |
Bevriend met jezelf
Stel je voor dat je een persoon zou tegenkomen die zich het precies hetzelfde als jou gedraagt, dus hetzelfde soort humor, zelfde opvattingen over dingen, maar ook dezelfde vervelende eigenschappen (die iedereen natuurlijk heeft). Denk je dat je met die persoon bevriend zou raken? :)
|
Ja, maar beste vrienden zouden we volgens mij nooit worden.
|
dat weet je nooit natuurlijk.
|
Nee
|
natuurlijk.. wie wil neit bevriend zijn met het toppunt van perfectie, aardigheid, knapheid, lievelijkheid, medemenselijkheid enzovoort
:rolleyes: |
Ik denk het niet...alhoewel.
Moeilijke vraag. :s |
Wat heet, ik word spontaan verliefd.
|
nee ik zou d'r helemaal schijtziek van worden dat we overal hetzelfde over denken; ik hou wel van wat discussie....
|
Nee want al mijn vrienden moeten ondergeschikt zijn aan mij.
|
Citaat:
|
Ja, ik zou het wel fijn vinden om bevriend te zijn met iemand die me echt helemaal begrijpt.
|
Ja als zoiets bestaat, dat word het je allerbeste vriend..... natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgensmij krijg ik dan voor één van de eerste keren in mijn leven echt flinke ruzie!! Dat zou echt niet gaan werken. alhowel het natuurlijk opzich wel weer leuk is dat die persoon dan dezelfde dingen als jij leuk vindt...maar ik denk dat dat ook zou gaan irriteren. Het lijkt me echt niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat we het heel goed zouden kunnen vinden! ;)
|
Ook al mijn slechte eigenschappen?
Nee, dat gaat echt geen vriendschap worden:P Ik ben een hoogst irritant persoon ;) |
Ik kan het beter vinden met mensen die het tegenovergestelde zijn als mij. Wel hetzelfde niveau en humor. (y)
|
Hoe meer iemand op mij lijkt, hoe vervelender ik hem/haar vind
echt, ik zal mezelf ook wel een klootzak vinden. maar 1 is meer dan genoeg. Ik zou ook never met een tweeling broer kunnen leven, want ik zou ALTIJD mezelf willen onderscheiden, in het positieve aspect dan... Nee nee, dat lijkt me niks, iemand die nét zo als ik ben |
Nee :)
|
Ja, denk het wel ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaaaaaaaaaaaaa, en dan samen snolletjes boeken :cool:
|
ik zou de hele tijd jaloers op diegene zijn
|
Een gelijk persoon is geen schakel. De puzzel zijn inleg stukjes.
|
Citaat:
|
volgens mij zou ik m eerst nogal onopvallend vinden, vervolgens raar en dan zou ik wel vrienden met hem kunnen zijn, maar niet al te hecht.
|
ik denk juist dat iemand die precies hetzelfde is en denkt als jij heel snel gaat irriteren.
|
Ik denk dat het in het begin wel leuk is maar dat ik me er al heel snel aan ga irriteren.
|
Citaat:
|
Ik vind mezelf cool, dus uiteraard zou ik bevriend raken met die kerel.
|
Nee, ik weet bijna zeker van niet. Veel karaktertrekken die ik bij mezelf zie ervaar ik als storend bij anderen. Daarnaast ervaar ik mezelf ook niet als gezellig (anderen denken daar gelukkig anders over).
Wat betreft gevoel voor humor, interessegebieden en kennis zou ik denk ik wel goed overweg kunnen met mezelf, maar ik denk dat ik me meer zou ergeren aan mijn gedragingen dan dat ik een goed gesprek kan voeren/prettig contact kan hebben. |
Citaat:
Ja, hoor. Is wel grappig. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is ook al op het forum geregistreerd. :evil: |
goeie vraag. maar ik weet het antwoord niet.
|
Dan zou ik zeker wel bevriend raken met die persoon. :)
|
tzou dus mijn ergste vijand zijn
|
ja
|
Ik zou die kerel van aardig vinden, denk ik. :)
|
Vreselijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik mezelf zou irriteren met alles te verbeteren de hele tijd. Vervelende eigenschap :( Maar ik ben allemans vriend dus veel problemen zal het niet opleveren. |
Ik zou hem binnen paar dagen iets ergs aandoen. :o
|
Nog een gast erbij die Johan Derksen plaatjes post. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |