![]() |
kale mannen
Ja, kale mannen. Is dat aantrekkelijk of zo? Ik bedoel dan niet een vent van 40 die kaal is en een bierbuik heeft, maar mezelf. Iemand die bijna 20 is, aardig gebruind, sikje, blauwe ogen... en misschien binnenkort een kaal hoofd (of misschien met een staartje achter nog? of is dat te aso.. ik ben op zich wel een zachtaardige jongen, of een doetje met vrouwelijke trekjes, whatever).
Is het done of not done (ik wist niet waar anders ik het moest plaatsen) |
Hangt ervan af.
Hoe mooi is je hoofd? |
de meeste vrouwen gaan zeggen. je moet er een hoofd voor hebben en ze hebben het liefst toch een beetje haar zodat ze er aan kunnen zitten tijdens het vrijen. Als je er het hoofd voor hebt dan wordt je al gauw sexy gevonden, maarja als je knap bent dan maakt het niet zoveel uit of je haar of twijgen op je hoofd hebt. En je hebt vrouwen die natuurlijk ook alles neuken wat een lul heeft.
|
|
naja
ik zou nu iig nog niet kaal willen zjin, maar je kan er nix an doen als je vroeg kaal word, meesal zit dat dan inde familie |
Kaal met een klein staartje is :nono:
Volgens mij zijn er maar een heel klein aantal mensen waar een kaal hoofd leuk staat! Tevens lijkt het mij een ramp om iedere dag je hoofd te moeten scheren :s een hoofd met stoppels is (n) |
Alleen als je een heeeeel mooi hoofd hebt. Meestal is het lelijk.
|
moet je kijken naar de vader van je moeder.
|
Kaal zijn kan alleen c00l zijn als je op z'n minst een sik hebt.
|
Als hij het kan hebben, kan het er verdomd goed uitzien.
|
Bij sommige mannen staat t, bij andere weer niet. Het verschilt per persoon. Kaal met een sikje kan idd erg mooi zijn :o .
|
kaal met een pony.
|
Hmm ja... ik heb nu al vrijwel gemillimeterd haar, maar ik vind kaal altijd zo tof. de sik heb ik al, maar niet zo'n enorme als die gast op de foto. ik wil eigenlijk ook nog een baardje laten staan over de lijnen van mijn kaken, hoe heten die dingen ook alweer?
overigens heb ik nu met mijn gemillimeterd haar ook geen 'problemen' in de liefde enz. maar van millimeterhaar naar kaal is toch een redelijk grote overgang, vind ik. ik zit gewoon te twijfelen tussen lang haar en kaal.. maar omdat ik voor lang haar niet echt het goede soort haar heb... |
Citaat:
|
Ik vind kale hoofden geweldig, natuurlijk ligt 't er wel aan of ik diegene er sowieso leuk uit vind zien.. Maar over het algemeen staat 't sexy :D Ken je de zanger van Disturbed >> David Draiman.. Die is ook kaal, staat geweldig! Kaal heeft mijn voorkeur :cool:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, geen sik! Maar zonder sik: bald=beautiful, behalve bij heel dikke koppen |
waarom zet je geen foto van jezelf neer?? Dan kunnen we een beter oordeel geven.... :D
|
ik vind kaal vies
|
Kaal is eng ;) :p .
Nee, hou dat gemillimeterde haar maar. Dat is tenminste mooi. :) |
Citaat:
|
Biologisch gezien; mannen die kaal zijn hebben veel testosteron, en dat is van belang bij productie van zaadcellen en dat is belangrijk voor voortplanting. Daarom zouden wij vrouwen op kale mannen vallen vanwege het voordeel, want wij allemaal willen allemaal vermenigvuldigen ( :rolleyes: ).
dit is het biologische... geef mij maar een man met haar (of hanekam), maar als je kaal wordt kan je er toche cht niks aan doen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind kaal (of gemillimeterd) eigenlijk nooit mooi.
|
Ik hou niet echt van kalende mannen. Een kaal hoofd of gemilimeterd kan best okay zijn, maar niet een kop met haar en een kale kruin, dus zeker geen staartje in combinatie met kaal hoofd. Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van de combinatie sik/baard met kaal hoofd. Als je begint te kalen rond je 20e zou ik je haar gemilimeterd houden (en dan kan dan evt wel met een kort goed bijgehouden sikje + korte bakkebaarden) of je kop kaal scheren.
|
Citaat:
- dat is toch die vent van American history X? Toen hij uit gevangenis terugkwam met langer haar vond ik het veel beter staan :) - |
Die meneer van studio sport (y)
|
Citaat:
|
Kaal vind ik alleen mooi bij negers. Maar niet bij álle negers.
|
Citaat:
|
Ik vind kale mannen ugly! Of ze nou veertig zijn of twintig... Dat maakt me geen reet uit... Het doet me zo denken aan van die neo-nazi's... Of mag ik dat niet zeggen? Naja... Je vroeg naar mijn mening...
|
wat stom dat niemand n grapje over Sugar Lee Hooper maakt :nono:
|
Citaat:
|
die vent van de dommelsch-reclame (y)
en dan die boze blik erbij als het etiket/glas is veranderd.. :bloos: |
kaal en staartje is echt te fout.. je bent toch geen duitser..
alleen kaal is wel leuk als je -inderdaad- het hoofd er voor hebt.. |
ik vind het meestal met haar leuker
|
Citaat:
|
kaal is wel mooi bij mannen met veel wimperhaar.
|
Citaat:
|
kaal kan sexy zijn, maar dan moet je wel het hoofd ervoor hebben...
GEEN STAARTJE! :nono: |
Citaat:
|
Kaal met een staartje is dus not done, jammer. Ik zag het eens bij een rocker op tv en vond het wel stoer (wat heeft een kaal hoofd met staartje trouwens te maken met een duitser?).
Sommigen hier denken trouwens dat ik kalende ben, dat is dus niet het geval. Ik vind mijn haar, krullen(d), gewoon niet meer leuk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En NEE, ik zet hier geen foto neer. :p Ik hou van mijn anonimiteit, maar als je er per se een wil dan mag je me altijd een pm sturen, ik kijk dan nog wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het vet cool. Me pa scheert ze kop ook altijd helemaal kaal. Maarja het moet je wel staan, soms zie ik gastjes... En dan zijn ze ook nog fokkin bleek en hebben niet eens een sikkie erbij. Dan is het idd NOT DONE !! En op de een of andere manier vind ik het ook niet staan bij kleine magere iele mannetjes, bleeegh
|
Ik vind het echt keisexy!!! :)
Ik weet niet waarom, maar het trekt me echt aan.. Als er 10 knappe jongens lopen waarvan 1 kaal dan zou hij mijn aandacht gelijk trekken.. (beetje dom voorbeeld maar whatever :D ) |
Citaat:
|
Ik vind zo'n gemilimeterd koppie soms echt heel sexy :o als hij verder er goed uit ziet en leuk gekleed is (y) En een beetje gebruind door de zon :bloos:
Echt kaal vind ik waardeloos. En kalend (dus zo'n kale plek of enorme inhammen) ook niet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |