![]() |
[tekening]World of warcraft
Echt af issie nog niet, maar dat wordtie waarschijnlijk ook niet, dus zo moetie maar voldoen :)
Pencils http://members.lycos.nl/physion/Sket...oW_pencils.jpg 10 min photosoep...vind em maar kut vandaar ook de pencils. http://members.lycos.nl/physion/Sketches/WoW.jpg |
hoezo kut? ik wou dat ik jouw skills had :/
ze kijken alleen niet echt blij. ik zou blij zijn als er zo'n lekkere chick naast me liep met wapens. ubergeil |
vind m weer heel dope (y) :cool:
alleen klopt de linker borst(voor haar dan) niet echt volgens mij :o |
Citaat:
Maar verder niets dan respect voor de curven, de details, de anatomie, bla bla bla. (y) |
Respect (y)
Verder eens met de bovenstaanden. |
hmm ik ga em toch maar inkten, ik zal even rekening houden met jullie crits.
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind hem wel mooi. Nightelves ownen trouwens sowieso.
|
Die details altijd.. wOww!
maar goed, doe iets aan die borsten en dat logo'tje.. I'd love to see it colored.. |
WoW ;)
Cker goed, 1 miereneuk puntje, hand die de pijl vasthoud + pijl(beetje glasfyber8tig) maar echt super. Papyrus effect mag ook ietjes minder. @ Samwise pak ur bags Wat is die man voor iets? Een Keeper of the Groove? of een mannelijke hunter/demonhunter ? |
Oo....samise pack ur backs?!?!....Yehhh riiiight :D, die vent is meester, daar tip ik nog lang niet aan.
Maar ik waardeer het wel ;) Die vent moest een soort van druid voorstellen, ik wilde niet vastzitten aan de originele warcraft 3 designs, vandaar dat de gear ook niet helemaal klopt enzo....maar in WoW heb je geloof ik tig variaties aan kledij. |
Wow echt vet!
Ik snap echt niet hoe je zo mooi kan tekenen (y). |
netjes (y) alleen de linkerarm van die vrouw is te lang naar mijn mening.
|
niet meer normaal (y)
|
Te vet :)
|
Dit is wel behoorlijk mooi hoor (y)
|
STRAK! :eek: Maaruh ga je hem nog gaaf inkleuren ofzo :confused: Ik ben eigenlik wel benieuwd naar een kleurenversie. Maar hijs echt hééél gaaf :D
|
Vet!
|
Tippen aan Samwise nog niet, maar je bent al ver gekomen en ik denk dat je nog wel wat concept art in zou kunnen sturen voor Warcraft 4 ;)
Weer een geniale tekening man, op die floppy linkertiet na. Maar die was al genoemd. Ej, maar: restecp. |
Citaat:
|
Je hebt echt talent (y) erg mooi :)
|
strak gedaan hoor (y)
maar ik blijf al die elfjeszooi kitsch vinden.. |
Citaat:
|
Ik vind hem echt doop, enige minpuntje vind ik die rechterhand van die male elf, ietwat te groot.
|
*stilte* damn, ik heb geloof ik nog nooit iets kunnen verzinnen van commentaar ofzo, alleweer nix (behalve klein beetje over d'r platte tieten, maar dat is al gemeld). Geweldig, blijf aub veel posten, vind het leuk om te zien
|
mooi man
die details zijn supervet, maar soms wat onduidelijk omdat het zo 'druk' is. ben erg benieuwd om hem in kleur te zien. |
WOW!!!!!! :eek: :eek: VET :D echt mooi gemaakt
|
dit is echt ZEER mooi (k wil men tekening ook plaatsen, lukt alleen neit :( )
|
Citaat:
is warcraft :D |
verder is hij net echt :p
|
prachtugggggg:D
|
Dan maar weer een goed onderbouwde mening:
WOW -stilte- |
ik ga toch voor de bovenste uitvoering en damn... Captain N, je art is echt zeer prettig om naar te kijken :) (y)
|
Whoa, is dit topic nou nog niet dood :bloos:
Thanks iedereen. |
mooi, heel mooi. Krijg idd een warcraft-idee erbij. :) Jij gaat het nog ver schoppen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |