![]() |
Bloodsport
Geweldige film, echt jeugdsentiment
tegenwoordig wordne er allemaal zulke dure films gemaakt, maar kvind dat geen van de moderne amerikaanse martial arts film, bloodsport nog zal overtreffen :o |
Bloodsport is idd geweldig, maar zowiezo veel oude films zijn zo bruut.. terwijl de special effect etc. gewoon in deze tijd mayor achterhaald zijn..
ik noem een Rambo.. of een Terminator |
jaren 80 actie films zijn zoo stoer ja
|
Deel 1 is wel vet, maar de vervolgen zijn prutswerkjes.
|
Bloodsport Kickboxer Karate Tiger noem het rijtje maar op de 80's Martial arts hype en films zijn idd niet te overtreffen door al die big budget movies van tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Nostalgische gevoelens :rolleyes:
Zucht... dat waren pas de tijden. :) |
he nee, geen Bloodsport.... geef mij maar de echte Bruce Lee films ;)
|
Citaat:
Dat was inderdaad geniaal... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kvind persoonlijk fist of fury geweldig :o |
Citaat:
Zo ja dan issie geweldig :D |
bloodsport is geniaal ..OKAY USA! .. ( voor de kenners ;) )
|
Citaat:
|
echt als ik die film weer zie krijg ik echt kippevel
echt zooo geniaal he :o kickboxer is net ozn film :o |
Die oude van damme films zijn cool, die nog oudere bruce lee films zijn nog cooler, de actiefilms van tegenwoordig (met een uitzondering voor kill bill, want die was geweldig) zijn inderdaad vrij kut vergeleken met deze, de matrix was nog wel ok, maar charlies angels of league of extraordinary gentlemen, of xXx ofzo zijn (n) .
|
Citaat:
En ja mr. Han en Bolo geweldig idd. Dat is toch denk ik mijn alltime favorite "Baddy" Heeft hij btw ooit een rol als "goodie" gehad? |
Citaat:
maar in de film tc2000 is ie een goeierik, maar dat is een slechte film. |
Vroeger was ik helemaal fan van Jean Claude van Damme :) Dat waren nog eens coole films. Ik heb denk ik zowat al zijn films gezien. Telkens als er nu een nieuwe film van hem in de videotheek ligt huur ik hem, ook al vind ik er niks meer aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind Hot Shots leuker dan Rambo :o |
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: en Voodoo Child is wel (y) :p |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Typisch, klik ik dit topic aan, begint Sneaker Pimps - Bloodsport op de achtergrond in winamp :D
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent vanaf nu aan mijn chickie :D ;) |
Kenji, geef toe dat Bruce Lee beter is.
|
Citaat:
jean-claude was erg goed :cool: hij kreeg spul in zijn ogen, was half verblind en wist nog te winnen van uh chongli ? :D :cool: :D |
Citaat:
Maar echte prestaties naast acteerwerk heeft hij niet echt geleverd, wat van de meeste 80's martial artist wel vaak het geval is. Hiermee wil ik echter niet zeggen dat Bruce slecht is maar de beste imho niet. |
Juh, long time ago. :cool:
|
Ik zie dat mensen het over Bruce Lee hebben :eek:
Ik vind dat al zijn films wel wat hebben. OKE dan, way of the dragon is wel iets slechter. Enter the dragon is mijn all-time favoriet. Het is echt gewoon geniaal. Al die personages zijn zó doordacht. En de conversaties dan... -The art of fighting without fighting? Show me some of it. Bruce Lee: Later. Mr Han, suddenly I wish to leave your island. It isn't possible. Bullshit, Mr. Han-man. Williams, met die afrokapsel heeft toch een van de betere teksten: Man, you come right out of a comic book En dan hebben we nog chinese connenction. Ook (y) . Als je die film kijkt dan voel je je gewoon een chinees en wil je de dichtsbijzijnde jappanner in elkaar slaan. :cool: En the big boss is ook geniaal. Hoe Bruce Lee de strijd aangaat. Dat móet iedereen gewoon een keer gezien hebben. Tegen het einde komt hij met die zakje chips bij de boss aanlopen en die laat zijn honden los. Springt hij over alle honden heen :D The kickboxer, bloodsport en wrong bet zijn echt een van de betere films van Vam DAMN! Die zijn in ieder geval beter dan de films die hij later gemaakt heeft. (zoals die ene die is geregisseerd door Tsui Hark waarin hij die modebaas speelt.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we eerlijk zijn, hij is degene die het ogen van het westen heeft geopend voor martial arts. |
Citaat:
Sai Fon? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent toch niet zo cool als ik dacht toen ik hoorde dat je naar hem vernoemd was. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou niemand voor de gek :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |