![]() |
Sterrenstof
STERRENSTOF
Maar geef Morpheus toch een koekje van eigen deeg Laat de zandman zien Dat jij het beter kan Proef de sterren Pluk de nacht Leef je dromen Geef je Over. In de nachtelijke uurtjes wil er wel eens een gedicht uitfloepen. Roept u maar :) |
:(
Het is sterrenstof in het Nederlands hè...? |
Citaat:
Al snap ik het inhoudelijk deels niet(Morpheus, is dat een griekse god ofzo?:o), ik vind het bijzonder en orgineel. Nadenkertje. |
Hmm, ik vond die ander mooier, deze zegt me iets minder, want ik neem aan dat je niet morpheus uit de matrix bedoelt :p .
Titel is origineel (als je wilt dat ik er sterrenstof van maak moet je dat even laten weten, dan pas ik het voor je aan). Je einde vind ik mooi, maar toch brengt dit minder gevoel op me over dan die ander die ik net las :) . |
Morpheus, is natuurlijk de griekse god van de dromen. :(
Morpheus ("he who forms, shapes, molds") is the principal Greek god of dreams. His father was Hypnos, god of sleep. Morpheus had the ability to take any human's form and appeared in dreams as your loved ones. The drug morphine derives its name from Morpheus based on its similar dream-inducing power. En lovetear, ja graag :) Dank jullie voor de kritiek. Ik vond 'pluk de nacht' wel een fijne vondst. :) |
Ja, leuk, dromerig
Alleen erg storend, die fout in de titel :evil: Kus Snowy |
pluk de nacht: Carpe noctem
die wordt al gebruikt door een studentenvereniging.... :p |
hmm, ik vind het einde heel erg mooi :)
maar.. het begin is zo.. realiteit. en het einde is heerlijk dromen. ik hou van dromen :bloos: |
leuk, Morpheus en de zandman. jammer van het einde, dat verzandt (jawel!) in 'knipdichten': het principe van 'als ik zinnen afbreek en op meerdere regels zet heb ik poëzie'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |