![]() |
Help! Ov kwijt, wat nu?
Ik weet dat ik naar het postkantoor moet en daarna een stempel moet halen bij het politiebureau maar het duurt ongeveer 10 werkdagen voordat ik een nieuwe ov heb. Moet ik in de tussentijd dan zelf een kaartje kopen of krijg je een soort vervangend iets van het postkantoor ofzo?
Mensen ervaring? |
Nee, wat ververlend. :s :|
|
Geen idee :)
|
Gelukkis is het traject dat ik moet reizen niet zo heel groot, maar Eindhoven-Tilburg en dan 10 werkdagen retour :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees voor je dat je geen vervanging zult krijgen, maar daarvoor kan je natuurlijk wel naar het postkantoor of IB-groep bellen, want dan weet je het zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Werkt bij iemand de site van www.ns.nl wel? Ik moet ff weten wat een retourtje Eindhoven-Tilburg west met 40%korting kost.. Bij mij werkt de server namelijk niet ofzo :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, een weekkaart is voordeliger dan dat je elke dag een kaartje moet kopen. |
Naar de instantie gaan van wie je jouw OV hebt gekregen en om hulp vragen.
|
Citaat:
|
Die planner doet het bij mij ook niet. En ik weet niet of je iets vervangend kan krijgen. Dan zal je moeten bellen oid.
|
goed zoeken :p
|
Citaat:
Helaas pindakaas. Of natuurlijk champagne! Veel scuces! |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je kan bewijzen dat je er een had krijg je vast wel iets vervangens
|
ik zal zeggen....ga eens zoeken :P
|
In paniek raken.
|
Een nieuwe kopen.
|
Citaat:
|
Ik geloof dat je iets van 30 euro voor een nieuwe moet betalen..
En tot die tijd moet je maar gewoon treinkaartjes kopen. :s |
Het is trouwens een OV kaart, niet Ov
|
Citaat:
Als je wilt betweten, doe het dan bij iets boeiends. |
Zoeken.
|
zoeken :)
|
Tja ik heb nu een nieuwe aangevraagd, wat €30,- kostte en had gevraagd of ik een vervangend iets kon krijgen, maar dat is dus niet zo:s Helaas, dat gaat me dan nog eens rond de €30,- kosten... Zal misschien nog proberen een brief naar de ib-groep te sturen, maar of het zin heeft?
|
Je kunt iig één keer een kaartje terug declareren bij de NS, voor als je je OV bent vergeten.
Btw: wat doe je nu? Ik herinner me dat je een keer mij pm-de voor informatie over HBO Communicatie... |
|
Help! Ov kwijt, wat nu?
Zoeken. :):p |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je dat dan niet beter kopen, dan 10 dagen een los kaartje, want een retourtje Eindhoven-Tilburg kost met korting al 6 euro, Dus 60 euro voor die 10 dagen. Is toch het dubbele van die 30 euro voor een vervangend iets. |
Kun je niet gewoon met dat formulier met die stempel van de politiebeambte (daar een kopie van ofzo) en dan samen met een ID-bewijs gaan rondreizen? Is toch wel duidelijk zo met dat formulier dat je nog recht hebt op een OV, maar deze niet bij je kunt hebben.
:o |
Als het goedis jkun je met je aangifte en je ID een soort tijdelijk bewijs krijgen. Anders doen de meeste conducteurs er ook niet zo heel erg moeilijk over. Ik zou met alle gekregen papieren eens even langst een loket van de NS gaan. Daar kunnen ze je vast wel verder helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |