![]() |
Hakken met rutger. [ 2:37 min versie ]
http://www.screamy.net/konstanterror.mp3
versie 2 De carnavalskraker voor 2005 alvast wat mij betreft. Tools : tuareg (drumcomputer) en cool edit ps. ik ga em nog afmaken |
Omg, ik zou bijna meteen losbranden :D
De bass in het begin is te hard aanweizg, iets meer op de achtergrond zou beter zijn. Het piano'tje klinkt wat te onvast. En de bass op het eind is wat rommelig. Sorry, ik kan helaas geen opbouwende kritiek verzinnen :| |
klopt hij het is niet echt 'strak' allemaal maargoed, goede oefening.
|
Tering! :D
|
ik upload nou de nieuwe versie 2:37 min
|
geupt
|
oehw vet :cool: te dope gewoon
alleen een paar irri stukjes maar die kan je der zelf ook wel uithalen mij lijkt |
die nieuwe versie blijft het hipst hehe
|
mischien is er iets mis emt me maar
aauuww mijn oren :( |
happy hardcore :)
ik vind hem wel leuk maar af en toe idd beetje 'onvast' |
Citaat:
|
ik vind m heel vet :D (Y) echt
happy hardcore <3 de zang is heel koel :) de bas is wel te hard alleen.. en dat ie op een gegeven moment omlaag gaat is ook wat minder.. maar voor de rest (Y) |
amai
|
wtf . Ik heb woensdag je gevoelige hardcoresnaar geraakt.
|
Citaat:
|
De overgangen vind ik erg slecht.
|
Haha, hip :cool: (Weet iemand waar ik digitale filmpjes kan uploaden?)
|
is eerder breakcore :)
in sommige stukken dan toch :) |
2e versie is vetter ja :D
|
Citaat:
|
leuk :D
|
zoals hierboven al bekend werd:
- bass te hard - te onstrak + vocals + melodietje idee is echt héél vet! (y) |
Citaat:
|
haha :cool:
wat een terror :D |
WHAHAHA Gruwelijk.....! (y)
|
die vertraging vind ik wel wat minder
|
PLease laat dit een slechte grap wezen hehe
|
Er mist een mid. Die bass en treble (piano en vocals) zijn leuk, maar toch heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whehehehe :D
Het nummer op de achtergrond kwam me al bekend voor, maar de titel van jouw nummer zegt eik al een hoop over de source, he :P Sommige stukjes zijn wat rommelig (vertraag stukje en het stukje waar je terug gaat naar zang vooral), maar verder wel koel :D //Hehe, ik krijg spontaan zin om zelf happy hardcore te gaan fabriceren door een paar koele nummers wat sneller te laten draaien en er een beat onder te gooien :P |
rutger, ik vond je altijd wel iets weghebben van een gabbertje met je nike air maxjes
|
Hahaha, droog rutger!
|
stemmetje net ff te onduidelijk beetje jammer! Zitten hele leuke stukjes in :D
|
Citaat:
|
Als er geen bass aanwezig is is het eigenlijk wel cool :)
|
Bruut! Konstantine rape (y)
|
dat stemmetje is gaaf (y)
het lijkt alleen echt alsof de bassdrum even uit de maat gaat en rond de anderhalve minuut kraakt het een beetje verder is het wel heel vet gemaakt :D waarmee? |
Citaat:
in tuareg (www.brambos.com) en cooledit/audition |
je*zus, wat een afgrijselijk nummer, en echt in de negatieve kant kant. het lijkt gewoon echt nergens op, dit maakt ik ook in magix toen ik 11 was ofzo....(nee echt) Ga ff ook met normale programma's werken, en begin opnieuw dit is het niet waard om af te maken. koop of download nuendo (2.0),reason,reaktor,wavelab-( als je wilt afmixen altijd wavelab anders kan je zowieso al geen cd ervan maken omdat dat 8 van de 10 mislukken+je kan er geen zilverkopie van maken),Cubase,rebirth,traktion, desnoods fruityloops of iig een normaal programma, en als je echt bezig wilt zijn ga dan over op hardware, wil je tering herrie maken koop dan een Yamaha Rm1x en leef je uit, een KP2+kraakdoos erbij en klaar, dat het al durft te posten.. en dan nog goede reacties krijgen ook... ik sta er echt van te kijken. En die stem al helemaal dat je een pitch knop kunt vinden is leuk, maar gooi er dan tenminste nog een vocoder overheen of zing/spreek zelf iets in, die stem is eerder irritant dan leuk en de 'intro' wtf is dat nouweer, een standaard midi deuntje waarvan de pitch is opgehoogd:S, kom op zeg... :nono: en compress het ook btw
|
post jij es wat dan, grootsmoel
en godverdomme laat het ejaculerend goed zijn |
Citaat:
|
1. wat jij deed is geen kritiek geven, maar gewoon een lijst met muziekprogramma's, editors en dergelijke opnoemen, en patsen dat jij het beter kan.
2. Je bent inderdaad egoistisch. 3. Knip er dan een stukje uit , of zo, laat ons de climax horen. 4. Ik kan ook wel zegen dat ik het beter kan. "Ja, als jullie mijn shit horen dan komen jullie spontaan klaar! Maar ja, mijn nummers duren allemaal anderhalve dag dus kan ik het niet laten horen. Helaas!" 5. Leer typen. 6. @ Rutger: ik ga ook even wat bakken met die Tuareg :D heb je ook een key? |
Citaat:
en btw als ik zou willen patsen zou ik altijd nog m'n gearlist noemen ipv software die je kan downloaden.., |
het was ook maar een grapje pffff
maar ik zou wel iets beter kunnen als ik wil, komt nog wel eens. |
kep em gedelete gooi maar dicht.
en post jij ook maar eens wat gast idd. |
k dan, love you're pixel work btw:)
|
Citaat:
|
Citaat:
het ging me erom om even snel iets catchies te maken maargoed misschien zal ik er nooit wat van bakken, afwachten tot mijn volgende productie zou ik zeggen :p |
Citaat:
gast als je een goede muzikant tracht te zijn moet je leren dat je ook beginnende shit moet respecteren, even helemaal los van wat ik doe, maar je arrogantie is echt niet op zn plek tot je zelf iets laat horen, en het moet wel echt fucking goed zijn wil je mijn respect nog krijgen. toy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |