![]() |
Heb je ooit een vakantie gewonnen
Zoja, voor hoelang? naar waar? Meevaller? Veel extra kosten gehad? Met welke wedstrijd of wat dan ook?
En aan nee hebben we niet zoveel, dus stiekem is het aan te raden om alleen te antwoorden als je ja kan antwoorden. |
Naja, een vakantie..
Ik heb een keer een 3-daagse stedentrip naar Parijs gewonnen. Met een prijsvraag op een braderie. Het was voor 2 personen en inclusief de busreis, verblijf in een driesterrenhotel op basis van logies en diverse excursies (de standaarddingen: lichttour enzo) Ik heb die reis in augustus gewonnen en ik mocht zelf weten wanneer ik m zou maken. Ik kon kiezen uit een groot aantal data. Ik heb toen besloten om nét voor kerst te gaan, het was super (Y). |
Mijn broer heeft een jaar of 10 geleden op een privefeestje van HitBingo een reis naar Brazilie gewonnen van 2 weken voor 2 personen. We zijn thuis met z'n vijven, maar we hadden toen toevallig een erfenisje en toen hebben we 3 personen erbij geboekt.
We waren naar Salvador, Rio en Club Med op Itaparica. Was echt heel dope (y) Oja en hij heeft door valsspelen gewonnen. Het was met van die rooie en groene petjes opdoen als antwoord. Ging ie de hele tijd stiekum verwisselen :D |
ja mn ouders dan. we waren al op vakantie in het centerparcs park van zandvoort. we hadden een soort loodjespakket gekocht. toen werd ons nummer getrokken en werd onze hele vakantie vergoed. we mochten ook zoveel eten als we wilden op de parkplaza enzo.
|
jup een geheel verzorgde vakantie naar curacoa :D
|
Citaat:
ben wel 3 keer geweest ofzo :cool: |
mijn broertje heeft via de break out een reis naar disneyland gewonnen, en zondag gaan we!! echt leuk! alles wordt vergoed, behalve de heen en terug reis. we krijgen bonnen om daar te eten enzo en ook gratis hotel en onbeperkt toegang tot alle parken
leuk he!? :D |
en het is voor 4 personen
|
Nou ja, mn vader dan een keer.. Weet niet meer precies hoe of wat (k was pas 6 jaar), maar t was iig in de Ardennen (in een huisje.. een weekendje ofzo, voor 4 personen).
|
Ik niet... maar kennissen van ons wel.
Ze spelen altijd mee met dat spelletje bij Lingo, dat je op je kaart een aantal vakjes weg moet strepen ofzo. Toen ze dat weer eens gedaan hadden, hebben ze vier museumjaarkaarten gewonnen. Een aantal dagen later werden ze opgebeld, dat ze een 14 daagse cruise gewonnen hadden naar Griekenland (de weekprijs). Best wel tof! |
Ik ben uitgenodigt om als testpersoon te fungeren bij een drie daagse mini cruise naar Newcastle aanstaande donderdag. Valt niet echt onder winnen, maar wel gratis ;)
|
Nee, wel een lang weekend Parijs van m'n vader gekregen :)
|
Citaat:
|
Ik heb op vakantie wel een bootreisje gewonnen met lootjes:p
|
Ja, ik had een reischeque gewonnen van 1000 euro. Vreemd genoeg zijn m'n ouders ermee weggegaan.... :confused:
|
ik heb wel eens geld gewonnen met een wedstrijd, maar dat was via school dus mochten we t niet gewoon krijgen :s
toen zijn we met zn allen een dagje (!) naar parijs geweest. echt enorm kut ik heb vond vanmorgen wel twee vrijkaartjes voor gothika bij de post.. leve scholieren.com :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
had ik maar eens zoveel geluk om een vakantie te winnen... :s
wel ooit een entree kaartje gewonnen voor de efteling, maar das geen vakantie he :) |
Citaat:
|
Neej, wel vaak meegedaan aan zulke prijsvragen vroeger, maar nooit iets ermee gewonnen. :o
|
Nope
En ook nooit eigenlijk meegedaan aan die dingen waar je wedstrijden mee kan winnen, boeit me niet zo... :) |
M'n broertje deed 1 keer ergens aan mee, wint ie gelijk een reisje naar Londen voor twee personen met de Stena Line.
En m'n vriendin vult 1 keer iets in op internet, wint ze gelijk een reis naar Kenia voor twee personen. Mocht zelf weten wanneer. En ik.....ik doe aan heel veel prijsvragen mee, maar win nooit iets...O wacht, ja 1 keer, een kleurpotlodendoos, ik mag niet klagen... |
mijn moeder:
Reischeque --> Kreta 8 dagen daagse vakantie voor 4 personen naar Turkije Lang weekend Athene |
ik win echt nooit wat :(
|
Mijn zusje heeft met een kleurwedstrijd een weekend Fantasialand met hotelovernachting gewonnen, telt dat als vakantietje?
Ik heb alleen maar speelgoed enzo gewonnen met kleurwedstrijden ;). |
Ja mn zus...
Op school moesten ze een werkstuk maken, en als je het beste werkstuk had gemaakt mocht je naar een landelijke "finale" waar heel veel scholen bijeenkwamen met hun beste werkstukken. En jawoor, mijn zus had gewonnen. Een reis naar frankrijk voor 5 personen, ik weet niet precies meer hoe lang (geloof een week) t was een all-in vakantie, vet realxed :) |
Nee, nog nooit.
|
Neej, maar wel zo'n hotelbon toen ik zown test had gedaan op gratis.nl (maarjah, dan moet je de maaltijden en drankjes etc er wel bij betalen, dus echt gratis is t niet). Ik heb em aan mn ouders gegeven.
|
Nee. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |