![]() |
Moet er iets veranderen aan de vormgeving van het forum van scholieren.com?
Ik ben benieuwd of jullie hier ideeën over hebben.
|
ik vind het zo als het nu is wel goed
|
het zal me aan m'n reet roesten
|
Helemaal niets.
|
Nee, helemaal niets
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nee, helemaal niets.
|
Ik kan hier wel mee leven.
|
Verschillende kleuren per deelfora. Niet dat dit zo erg is, maar dat is wel leuk.
|
ik vind het goed zo
|
Citaat:
|
Met alle respect: Ja, want het is vet fucking lelijk.
|
Citaat:
Je kan nu toch al zien wat anderen aan het doen zijn? |
Citaat:
|
sterretjes voor aantal posts :D
|
Citaat:
|
Poststerretjes invoeren is sowieso niet haalbaar. Immers, er zitten hier veel mensen met ~200 posts en dan hebben we nog wat mensen met 100.000 posts. Als je dat op een schaal van 10 sterretjes moet aangeven ofzo...bovendien ziet het er newbie uit.
|
dat je zelf kleuren kan kiezen, soms heb ik liever iets minder geel :o
Maar dat webcam-als-avatar idee vind ik echt achterlijk... |
Citaat:
|
Andere stylesheets zouden wel cool zijn, maar dat zou me wel uit mijn forumdoen halen. :o
|
Nee, helemaal niets. Ben wel tevreden, erger me nooit ergens aan dus dan is het gewoon goed voor mij.
|
nee helemaal niks
|
Citaat:
|
boeiend. Het is best zo, lekker overzichtelijk enzo.
Alhoewel is het kiezen van andere kleuren wel leuk :o |
Who cares.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Conspiracy! |
Als er iets veranderd, krijg ik spontaan ontwenningsverschijnselen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien iets met het aantal posts, maar ik vind het forumgeel wel iets hebben. :cool:
|
Ach neuh, tis wel prima zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee! De nieuwe vormgeving van FOK! vind ik veel minder, je kunt die letters amper lezen op een 15" CRT. De oude styling van FOK! vond ik ook veel beter.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel best zo. Een verschillende kleur per deelforum (of elke deelforumsonderwerpdeel, of hoe je dat ook wilt noemen, een andere kleur geven) zou op zich wel leuk zijn. Maar dan gaat het hele idee van forumgeel weg, zou ook zonde zijn.
|
Citaat:
|
Weet je, ik ga proberen er niet te veel meer bij stil te staan, want hoe langer ik erover denk, hoe meer ik me erger aan dat uiterst irritante geel. :s
|
Optie 3 t/m 5 :)
Geen verschillende kleuren per deelforum... |
Oh ja, BTW: Kan het fotoboek ook wat beter worden? Zodat je beter luitjes kan zoeken? Je kunt nu alleen zoeken op gebruiker of reactie, maar kun je geen zoekopties maken zoals: "Zoek alle vrouwelijke gebruikers tussen de 17 en 20 jaar" of "Zoek alle gebruikers uit Limburg" of "Zoek alle gebruikers die in april jarig zijn"..... zou beter zijn...
|
Nee, helemaal niets.
Met teveel kleuren wordt het veel te druk en lelijk |
Nee, helemaal niets.
|
Citaat:
:^) Das gewoon triest, niet beter. |
Wat meer groen. Wat minder onkruid.
|
Ja, verschillende kleuren per deelfora
en Ja, webcam mogelijkheid als avatar. niet dat ik t een vreselijk forum vind, maar lijkt me wel leuk :) |
Als je zelf zou kunnen kiezen welke kleuren de forum heeft, dan kunnen mensen die zo gehecht zijn aan dat stomme SORRY geel het zo behouden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |