![]() |
eerste keer sex
ik heb nou 2 en halve maand met mijn vriendin, en ik heb nog steeds geen sex gehad. Ik wil wel heel graag, maar weet niet hoe ik dit aan haar duidelijk moet maken. Heeft iemand hier een oplossing voor ???
|
eehmm anders probeer je ff met haar te praten....is denk wel makkelijker als subtiele hints geven
|
Uhm, ik zou zeggen: ga gewoon steeds een stapje verder en kijk tot hoever zij het toelaat :D
|
Gewoon rustig opbouwen ja. Je ziet vanzelf wel of ze dr op in gaat, of juist niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erover praten?
Ik vind persoonlijk dat als je dat niet eens kan... ben je dan wel toe aan de sex in je relatie? |
ik word echt gek van die vragen..
dat gaat toch vanzelf en anders kan je het toch gewoon zeggen? als je hier advies moet komen vragen hoe je zoiets aan je vriendin moet brengen, zit alles dan wel helemaal goed?... probeer gewoon eens wat, kijk hoe ze reageert, speel daar op in, etc etc. |
Citaat:
|
Nou als je het haar goed duidelijk wilt maken...ik zou zeggen: je heet niet voor niets soepstengel.
|
Citaat:
ff in de soep roerrrrrrrrruuuuuuh :D |
Da moet natuurlijk gaan :p anders moet je dr nog maar ff mee wachten
|
Je moet gewoon wat doen, en als zij niet wil. Dan stopt ze je wel, tenminste, ik hoop dat ze zo slim is. :)
|
hey dude, in een goede relatie kan je het daar wel over hebben....
|
Citaat:
|
moeilijk he??
Ja ik denk toch persoonlijk dat je er eerst met haar moet praten, of sex wel oke is in jullie relatie, want als je haar zonder meer gaat penetreren, denk ik niet dat ze dat op prijs stelt. Voorbeeld dialoog: jij: zeg (naam) wat denk je ervan, zou jij wel behoefte hebben om eens stevig van bil te gaan?? zij: nou nee daar ben ik nog niet echt klaar voor einde oefening, later nog maar eens proberen Voorbeeld dialoog 2: jij: zeg (naam) zou jij al behoefte hebben om met mij eens wat dieper in te gaan op de wondere wereld die SEX heet??? zij: ja eigenlijk wel. dan kun je eens van start gaan, met de verkenning van elkaars lichaam. |
Vreemd, het forumberoemde citaat is nog niet genoemd.
"Neuken?" |
praten is beetje lame misschien, terwijl je echt een praat-relatie hebt. Beter is kijken hoever je kunt gaan, maar let wel op de signalen (let op de ogen). Succes.
|
Een groot spandoek met "Ik wil je penetreren" is natuurlijk geen optie, wat dacht je van het gewoon vragen ? Ik weet het klinkt vrij onorthodox maar ach, zomaar je leuter d'r mond in stampen is ook niet de hint waar ze op zit te wachten.
|
Jongens, geen grappen, zelf waren we ook ooit zo verlegen. Mijn eerste keer heb ik beleefd met een jongen die ik wel in me gevoeld heb, maar hoe het er daar beneden uitzag, weet ik nog steeds niet. Ik durfde er niet naar te kijken, bang dat hij dat onbeleefd zou vinden. Ik noem maar een stom voorbeeld!
Beste TS: je moet echt meer op je gemak zijn bij elkaar voor je aan sex kunt gaan doen dan jullie nu zijn. Jullie durven het er nu nog niet eens over te hebben. Dat lijkt me een garantie voor een allesbehalve vlekkeloze eerste keer. Als jullie nou aan het zoenen zijn he, ik neem aan dat jullie wel verder zijn dan handje vasthouden, en het is gezellig en jullie liggen samen relaxed op het bed, dan kun je eens beginnen met praten over sex. Met wat je wel leuk zou vinden, wat je je ervan voorstelt, waar je tegen opziet. Gewoon, sex in het algemeen. Dan komt het gesprek vanzelf over sex tyussen jou en haar. And then you're talking. Succes. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet iedereen neukt meteen die zelfde slet :D |
Citaat:
|
Zoals al gezegd; stapje voor stapje. Als ze het vorige stapje fijn vond, dan kun je een nieuw stapje zetten, als ze dat niet fijn vond dan doe je een stapje terug en probeer je het later nog eens. Je kunt er ook gewoon met haar over praten, vooral als je bang bent dat je anders toch te snel gaat voor haar. Geen moeilijk gedoe er om heen, gewoon een keer tijdens het knuffelen of praten, 'ik wil graag met sex met je'. Ze begrijpt zelf heus wel dat het de bedoeling is dat zij dan zegt of zij ook sex met jou wil :P.
|
Hoe oud is zij?
Als < 16, met rust laten. Als > 16 en < 18, open gesprek over hebben. Als > 18, vragen waarom ze zich zo vreemd opstelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo hé, wel twee en een halve maand?!
:rolleyes: |
Citaat:
Ik zou inderdaad gewoon stap voor stap wat opbouwen. Zoenen, strelen, haar bh losmaken, steeds meer kledingstukken uit... steeds een stapje verder dus. Zo bouw je het voor haar ook een beetje op. Maar, ik weet niet hoe oud jullie allebei zijn, en of een van jullie al ervaring heeft, maar misschien is twee maanden nog een beetje te vroeg voor je vriendin :) |
Stapjes zijn hip :cool:
|
Volg het bekende stappenplan..
hierboven tig keer beschreven |
Citaat:
Maaarrrr, topicstarter heeft ook een bepaald verwachtingspatroon. Hij is 18 en de hormonen gieren door zijn aderen. Hij wil seks. En dat is een gezonde behoefte voor een 18-jarige jongen. Bij die behoefte hoort een bepaald type partner, dat zich niet apathisch opstelt tegenover dergelijke behoeften. Vaak is leeftijd dan toch een parameter die van belang is. Stel dat zijn partner 18 is, dan is er iets vreemds aan de hand. Óf ze heeft een duwtje in de rug nodig, óf ze is psychisch niet helemaal okee, óf ze doet het uit principiële overwegingen niet (bijvoorbeeld religie). In het tweede en derde geval is zij niet langer de juiste partner voor de topicstarter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |