![]() |
The coup bij epitaph
Nadat die andere hiphop groep ook bij dit punklabel is gevoegd, nu ook de rooie rakkers van the coup.
http://www.pitchforkmedia.com/news/0...2.shtml#story3 |
oh
|
dan is het geen punk-label meer.
Boeie |
kan me dr ook niet echt druk om maken
|
K ken ze verder niet, dus k zou niet weten of het goed is of niet..
|
|
epitaph was nooit echt een punk label, al die ska crap, ze hebben ook Nick Cave en Tom Waits uitgebracht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dwarves, New Bomb Turks, Descendents zijn echt wel geniale epitaph bands, alhoewel het beste dat ze gedaan hebben voordat ze op epitaph kwamen was haha. |
ik zat er vandaag nog aan tedenken om een topic over de descendents te openen.....
hoe komt het dat die band zoveel goede nummers en zoveel kutnummers heeft gemaakt? |
Citaat:
|
Citaat:
die man heeft zich nooit echt ergens een fuck van aangetrokken en zo'n eigenwijze en bewonderingswaardige houding. die man is meer punk dan een kraakpand vol krakers. |
Nick Cave hing tenminste nog rond met Henry ten tijde van Black FLag, maar punk zijn beide heren niet.
|
verbreden van je horizon .. ofzoiets :s
|
Citaat:
|
Ik kan eerlijk gezegd niet zo lachen om die albumcover, maar dat kan ook aan mij liggen.
En Epitaph vind ik tegenwoordig niet zo cool meer. Al die bands op Punk-o-Rama 6 vond ik toendertijd gaaf, maar tegenwoordig hebben ze allemaal van die nietszeggende bands die toch nooit een poot aan de grond krijgen. |
Citaat:
was als het goed is van te voren gemaakt.. |
Citaat:
Maar heeft Epitaph uberhaupt een toekomst? Als die generatie bands Bad Religion/Rancid/Pennywise uitsterft hebben ze nog allemaal leuke klonen daarvan en een shitload indiebands. |
Citaat:
transplants, heideroosjes, leftover crack, millencolin zijn wel ok. maar het zijn ook te veel van die rock and roll rommel bandjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oowja ik kende die albumcover van the coup al heel lang, hadden ze al een hele zooi problemen mee gehad enzo
en wat betreft epitaph, ik vind t wel een cool label, omdat er toch een paar supergoede bands op zitten, maar ze hebben idd ook veel meuk |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb drie of vier live shows van hem op video. |
Citaat:
|
Pennywise is een kloon van bad religion, descendents etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de muziek van the coup nooit zo geluisterd, maar tijdens interviews las ik dat hij zichzelf vergeleek en veel omging met dead prez, en dat vind ik maar een paar domme terroristjes. Ik zal het wel eens luisteren.
|
Citaat:
|
zijn niet zo moeilijk te vinden.
|
atmosphere zit ook bij epitaph. ik vind het wel cool, heb er een beetje een hekel aan dat bij hiphop altijd gelijk aan bling bling word gedacht terwijl bijvoorbeeld atmoshere totaal niet zo is.
|
Citaat:
zie cramps interview in upmagazine |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |