![]() |
Midsummer Hardcore Event
Sat. 19 & Sun. 20-06 Platte Zaol - Maastricht
MIDSUMMER HARDCORE EVENT II AGNOSTIC FRONT(us) CURL UP AND DIE(us) DISHARGE(uk) E-TOWN CONCRETE(us) EVERGREEN TERRACE(us) HATEBREED(us) IGNITE(us) MDC(us) NO REDEEMING SOCIAL VALUE(us) NO TURNING BACK(hol) SETTLE THE SCORE(ger) SHAI HULUD(us) SHATTERED REALM(us) STREETDOGS(us) SWORN ENEMY(us) TERROR(us) klasse line-up!! Zelfs CURL UP AND DIE, nooit verwacht alleen is het nou echt nog in de platte zaol? |
dit is dus een festival :)
|
ik ben er!! :cool: (y)
en nee, tis niet meet in de Platte Zoal. Ze hebben nu alles verplaatst naar de Plato in Helmond :s :confused: Ook EHCP volgende week, staat vanaf vandaag op de site. Zijn ze lekker op tijd mee :nono: |
klinkt wel gaaf (y)
|
neeeeeeeeeeeee
dan ben ik op vakantie:( snik... |
beter mooi 10 minuten met de auto en ben er dan al. :D Nu nog hopen dat de helft niett gaat cancelen
|
Klote metalcore event.
|
Maastrichts jongste evenementenzaal Platte Zaol aan de Griend is voorlopig dicht. Huurder Heineken heeft dinsdag met toestemming van de rechter per onmiddellijk gebroken met exploitant R. Vrijhoeven, die volgens een woordvoerder van de brouwerij een 'aanzienlijke huurachterstand' heeft opgebouwd. Vrijhoeven bevestigt die lezing.
|
dan maar met de trein.
|
Citaat:
Dus dan gaat european hardcore day volgende week dus ook niet door (n) |
|
Citaat:
|
waar ligt helmond?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar kwam slapshot ook niet op het fest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je met de trein van eindhoven naar venlo gaat is het eerste station Helmond |
Citaat:
Was toch een kut line-up |
Na de nodige weken hard werken, zoeken, teleurstellingen, frustraties etc. etc. hebben we dankzij de fantastische medewerking van de 013 de 2004 editie van de Midsummer Hardcore Event overeind kunnen houden!!
Op 19 en 20 juni zal een en ander gebeuren in de grote zaal van 013. Alle info, prijzen, line up etc etc komt in de komende uren online op www.europeanhardcoreparty.com en www.gsrmusic.com |
June 19 & 20 - agnostic front / hatebreed / sick of it all / mad sin / discipline / born from pain
act of ignorance / black friday ' 29 / chimarea / curl up & die / e - town concrete / evergreen terrace / heartaches / inside conflict / lawstreet 16 / misconduct / modern life is war / no redeeming social value / no turning back / payback / settle the score / shai hulud / shaterred realm / shattered / street dogs / sworn enemy / the set up / throwdown / walls of jericho |
ignite
misschien dat ik hier wel naar toe ga |
Citaat:
|
geen ignite :(
ik ga iig zaterdag: evergreen terrace en shai hulud. jammer dat walls of jericho op zondag is, maar die zie ik wel in de melkweg dan :) |
bah.. tilburg..
|
Citaat:
deze x eens niet alleen laat ik nou net een uitnodeging hebben gehad van een verjaardagfeest+eindexamenfeest van vriendinnen waarbij ik tochwel MOET komen nou :( |
Citaat:
|
ja dat snap ik ook wel
maar meestal woon ik aan de andere kant van nl |
Ok, so we have got some bad news. We have had to cancelled our Europe dates, we are very sorry and promise to make it up. If all go as planned then we will be over there within the first few months of next year. Thanks for understanding. Peace.
posted by Josh James on Sunday, May 16, 2004 Van de site van Evergreen Terrace. Dus ik ga niet. Verdomme :( :mad: |
Ikkk ga wel.
Walls of Jericho. :o |
Citaat:
Tis altijd al een limburgs evenement geweest, dus ik neem aan dat ze het binnekort gewoon weer in maastricht houden (y) Zo hoort dat |
lineup is wel ok... enige probleem is dat Curl Up and Die en Evergreen Terrace de enige bands zijn die ik wel graag wil zien. De rest is ook gaaf, maar hebben mijn netvlies al eens vaker bevlekt.
Ik zie die andere bands wel op Fury en in de Goudvishal. |
Evergreen Terrace speelt dus niet
|
t klinkt wel vet (y)
|
ik ben er alleen de zondag bij aangezien ik zaterdag moetw erken maar gelukkig speelt walls of jericho op ziondag :D
de kans dat trouwens de platte zoal wer open zal gaan voor hc shows is heeel klein aan het worden... de gemeente maastricht wil de platte zoals gaan openstellen voor studentenverenigingen die daar hun roeispullen ozfoiets kunnen opslaan :S ja ghoor provincie limburg is leuk bezig......maak limburg nog saaier... en sowieso paar keer in het jaar naar maastricht voor HC shows is gewoon een soort van mekka geworden...... |
nog effe een up, zaterdag is het zover \m/
|
Idd (Y)
Ik ga echt ernstig hard feestèh :cool: ben niet voor niets geslaagd :cool: |
gefeliciteerd :cool: (y)
|
as always....vette shit :)
walls of jericho speelde strak......Hatebreed natuurlijk ook.....NRSV was ook vet :D 8woei* nou ja eigenlijk alles wel wat ik gezien heb alleen heartaches niet mijn stijl en icepick ging me ook beetje vervelen na een tijdje.... voor de rest strakke dag :D alleen jammer van de ztaredag dat een meisje haar nek gebroken heeft....omdat er zo'n dikke lompe gast was die gewoon maar ging stage diven |
WTF
nek gebroken? |
op 3 plekken heb ik gehoord
zieke shit noem ik dat. |
(n)
Maar nu ff wat vrolijkere shizzle Tim, wat voor een muziek maakt je band?? hardcore?? post es wat mp3tjes ofzo, wil het weleens horen ;) |
Citaat:
hetw as sowieso dom om die heklken daar neer te zetten maar ook enorm dom vand ie ghozer die gesprongen is |
Er waren wel meer van die lui die gewoon sprongen. Terwijl ze zagen dat het keer op keer mis ging en bijna regelrecht op de grond pleurden. Dom noem ik dat. En maar weer en maar weer.. altijd hetzelfde liedje! Mgoed, de bands waren gaaf. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |