![]() |
Anarchie!
1. Stel je dít voor, een puur hypothetische situatie: de sociale controle valt weg. De wetten vervallen. Ongemerkt kun je met elk seksueel vergrijp wegkomen. Alleen jij zal het weten. Wat zou je doen? Hoezeer houden wetten en sociale controle je tegen?
2. Stel je dít voor, dat je met aanname van situatie 1 een man of vrouw ter beschikking krijgt. Jij mag met hem/haar doen wat je wil. Je mag een spelletje kaart met hem/haar doen, maar je mag hem/haar ook neuken of zelfs vermoorden. Wat zou je doen? |
En HEM niet?
|
je bent een sick fuck dude
|
Dit ziet eruit als een slinkse inleiding op een pleidooi voor anarchisme.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zien we dan wel weer
denk eigk niet dat er veel veranderd hoor |
Ik vind dit niet op seksualiteit horen.
Dit is gewoon wat je zou doen als er geen wetten meer zouden zijn. Geen idee op welk forum dit dan thuishoort. Ik zou gewoon blijven leven zoals ik dat nu doe. Wetten houden mij niet tegen. Gevoel en verstand wel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien mijn metal trueheid dacht ik dat ik dit niet kon maken, maar bij deze kladder ik er ook een!
http://www.angelfire.com/bc2/imagedi...es/anarchy.gif |
Heb ik een lekker ding tot mijn beschikking? ;)
Goddamn, wat lul jij poep zeg. Er veranderd dan toch helemaal niets? Relaties/vriendschappen zijn gebasseerd op gevoel en magische *klik*-jes. Niet op wetten en regels.. IN DE HOEK! |
Doe nou maar es normaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |