![]() |
Stinken
stinken
Een 66-jarige man mag niet meer zwemmen in zwembad 'De Zeehond' in Rozenburg. Hij stinkt namelijk te veel! De stinkende zwemmer moest zijn zwem-abonnement inleveren. Volgens iemand van het zwembad 'was de stank niet te harden als de zwemmer in de buurt kwam'. Hij stonk naar zweet en urine. In de hal van het zwembad en in de kleedkamer stonk het vreselijk als de man er was. Het zwembad kreeg veel klachten van het personeel en van de bezoekers. Het personeel vertelde de man dat hij erg stonk. Ook zeiden ze hem dat hij daar iets aan moest doen, anders mocht hij niet meer komen zwemmen. De man deed alleen helemaal niets aan zijn 'luchten' en moet dus maar een ander zwembad zoeken. |
Euhm... en wat moet ik hier nu over zeggen? :confused:
|
Het is de bedoeling dat je gaat lachen.
|
goh :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zal het wel een vieze big zijn die krijgt wat 'ie verdient. Gadverdamme.
|
In een eerdere situatie was ook al eens een man de toegang tot een bibliotheek ontzegt. Natuurlijk is het moeilijk te bepalen wanneer iemand dermate stinkt dat die persoon de toegang tot een gebouw mag worden ontzegt, maar als je zo stinkt dat 'het niet te harden is als zwemmers bij hem in de buurt komen', dan lijkt me het beste dat hij zich eerst eens goed gaat wassen.
|
Maar hoe erg kan iemand dan wel niet stinken? :s
Als ik me een week ofzo niet douche en was dan stink ik volgens mij ook nog niet zo erg dat het niet te harden is. Hoe heeft die vent dat voor mekaar gekregen dan? :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze mannen zijn overal, zijn doorgedrongen tot in het diepste van uw samenleving. Nergens bent u meer veilig. Het duurt niet lang meer voordat u vernietigd zal worden door de wraak van de okselallah.
|
Citaat:
Misschien is het wel hasseltboy. :D |
Citaat:
|
die negers hebben het niet door maar ze zijn al begraven
|
Citaat:
man ik zit je te dissen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klinkt gewoon vet man ik zit je te dissen (en dan zo'n vette negerstem erachter :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar het is toch wel zielig mischien kan doe oude man er niks aan doendat hij zo stinkt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
wordt ie toch juist schoner, van dat zwemmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja....Dat is heel vervelend voor die man, maar als je een abonnement kan kopen, kan je ook deo kopen.
|
Hmm.. nu hebben de zwemmers er geen last van, maar de mensen buiten des te meer... wáárom denk je dat hij ging zwemmen???
|
Oh.
|
(n) bah
|
Citaat:
maar lijkt me nie zo moeilijk hoor, ;) |
dit doe me denken aan...
Hoe noem je iemand die niet kan ruiken? je bent blind of doof of.... |
Citaat:
|
Zo'n mooi verhaal nog wel. :)
|
er is gewoon geen naam voor... wat een tekortkoming van de Nederlandse taal..
goed.. het is nu vrij kiezen.. iemand ideen? is loen misschien wat?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij kwam natuurlijk naar het zwembad om zich te wassen.
|
o.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |