![]() |
wat MOET je nog hebben?
Zet hier je spulletjes neer die je nog gaat halen/ die je al heel lang wilt/ die je graag wilt maar niet kan betalen..
Het is wel duidelijk toch? ik wil nog: http://www.style.com/style/view/35/45/100124535.jpg een groene of blauwe trenchcoat( ff flink doorzoeken ) -die toffe 3/4e broek van misssixty met die laaghangende zakken <3( volgende salarisss) -woonruimte in denhaag (workin' on it) |
-getailleerd jasje van h&m (morgen!)
-de perfecte schoenen |
te veel
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm Den Haag huh... ;) |
Die ene geweldig mooie rok van Astrid.
|
Citaat:
ja, den haag ja.. |
Een trenchcoat ja. Een felroze :cool:
En een eenvoudig zwart a-lijn rokje tot de knie, is best moeilijk te vinden... |
regenlaarsjes
die nieuwe ogenschaduw'tjes en lipgloss van versace nieuwe stofjes om rokjes te maken en knalgele pumps die ik nooit zal aantrekken |
donkere strakke niet te strak beetje wijde spijkerbroek, liefst die nieuwe levi's.
morgen outlet levi's :) en ik wil leuke sandaaltjes/slippers voor onder r rokje in de zomer. en iets met mn haar. knipbeurt. |
|
die zijn best wel lelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom ben je niet online , dametje? |
Een gele petticoatachtige rok
Schoenen schoenen schoenen in alle kleuren Pantys pantys in alle kleuren Een appartement voor mij en haas en mn huisbelbeeb Een stapel cd's die ik nog wil hebben Blauwe overkneelaarzen, maar ze zijn echt te duur |
|
Citaat:
Ohja de kleur. Ik zeg: de rechter. |
|
Een mooie zonnebril, die komt volgende maand <3
Baggy spijkerbroek van Replay, wil m al heel lang, maar krijg m maandag van mutti (Y) En ik zag vandaag ook een heel leuk felgroen colbertje hangen, die wil ik ook wel heeeel erg graag hebben :o |
pussaaaayyyy
sweet motherfucking black pussaaaaayy w00t |
ooooooooooh die spongebob schoenen MOEt ik dus hebben!!!
en verder euhmm, ik had echt fantastische schoenen gezien die MOEt ik nog hebben en en mooiii jurkje en hmmz w8 ik ga plaatjes zoeken :P |
Citaat:
|
Citaat:
can u hear me sing baby bubbba onllyyyy uuuuuuu can make my world seeem right onllyyyy uuuuuuuuuuuu |
Citaat:
|
een Otis :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhhhh ja tog :D |
Citaat:
en: http://www.torrid.com/Assets/product.../523304_zm.jpg leuk model :| |
Citaat:
Oh ik dacht dat het zwart was.. |
-Nieuwe new rocks
-Gitaarversterker -custom built trenchcoat -latex shirt -rek voor samoerai -PS2 |
|
Citaat:
|
:| k kan ook niet meer bij hotmail!!! *buuuuh*
maar oke, wat ik dus MOET hebben: - een nieuwe gitaar (een elektrische :)) - nieuwe schoenen Verder kan ik nog wel veel dingen bedenken, maar ja, tis al weer laat, *gaapt* k ga zo maar es slapen.... |
Citaat:
Lebitch, schat, can't help it either! |
Citaat:
En om ontopic te blijven een leuke thermoskan van de Xenos ook al heb ik zo'n ding niet nodig maar het zag er leuk uit (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar we kunnen wel een regeling treffen heur, dan stuur ik de boel op naar NL :D |
Citaat:
en is dat laatste serieus? (y) :p |
Citaat:
PANTY'S VAN DIOR? DIE MET STEENTJES? OH MIJN GOD IK ZOEK AL ZOOOOO LANG NAAR DIE ZWARTE MET STEENTJES *zucht* |
Ik wil graag een snollenhuis om in te snollen met Haas en Hermie.
Ook wil ik graag een gele pettycoat-rok en schoenen. En laarzen. En een trenchcoat maar dan een hippere dan die van jullie allemaal. Ook wil ik nog steeds een seven for all mankind broekie maar er komt steeds iets tussen. Daarbij zou ik ook graag een knappe vriend willen die alleen sex wil en vaak dure kado's geeft. Over de rest ga ik nu een nachtje dromen. |
|
Citaat:
|
-een miljoen + een ticket naar londen --> even akelig shoppen
-een lief-leuk-mooi-grappig vriendje :$ -andere voeten (ik heb zo'n hekel aan mijn voeten..) -een aai over mijn bol -doei :s |
voetbalshirts :s
Muhaha die spongebobschoenen zijn truely oldschool :D Beetje het soort schoenen dat Jerry Seinfelt (heet ie eigenlijk in het echt ook zo?) draagt, maar dan met spongebob erop. Den Haag is dichtbij ;) |
Citaat:
@eXo: RETRO-voetbalshirts. :nono: |
Haven't you heard? Retro is allready passe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |