![]() |
Gitarist crazytown overleden
GITARIST CRAZYTOWN OVERLEDEN
12 maart 2004 - De voormalig gitarist van Crazy Town; Rust Epique is overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Rust was de zanger en tekstschrijver van de nieuwe hardrockband Pre)thing. De groep stond op het punt hun debuutalbum uit te brengen. was net op MTV |
jammer dat het de zanger niet is.
|
Hij was vast nog niet oud, toch?
Ik heb verder geen idee wie het is, maar toch nooit leuk :( |
crazytown is toch niet fantastisch en hij was voormalig gitarist.
maar iemand dood wensen haat ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Hoe oud was die gast dan in godsnaam??? :eek:
Maarja, zal wel veel kook in ze leven gesnoven hebben ofzo :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat hij gewoon aan het schommelen was en hij iets te hoog kwam zodat het evenwicht verstoord was in zijn lichaam door de zwaartekracht. |
hehe volges mij doen die gasten niks anders dan coke snuiven :p
|
Ik ken hem niet, maar hij heeft wel een toepasselijke voornaam :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
zet er dan op zijn minst een rolleye bij (y) :p |
Citaat:
:rolleyes: |
Boeiend.
|
:D
Ja je hebt eigelijk ook wel gelijk hoor, punt voor jou :rolleyes: |
O. Was dat die ene lelijke dunne?
|
:rolleyes:
|
exo-politiek correct: jammer voor z'n familie en vrienden
exo-gewoon: lekker belangrijk |
haha wat een sukkel
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent een ontzettende kukyfruit. goed? |
hehe :d
|
Hij kan toegevoegd worden aan het Topic "Rock is Deadly" :evil:
|
was niet iemand die er nog bij zat toen ze doorbraken volgens mij....zal evengoed wel lelijk geweest zijn...
|
Gelukkig, weer een beginnende chick band minder. (y)
Crazyrtown was ook al fucked up slecht die nieuwe shit van em zal ook wel niks zijn. |
Citaat:
|
Jammer dat die fucks niet allemaal zijn omgekomen....
|
2bad dat er weer een rockster omgekomen is. ditmaal van een kutband..
|
lepra?
|
Citaat:
too bad |
Citaat:
|
Wat een opgekropte frustraties allemaal zeg... Iemand dood wensen omdat zijn muziek je niet aanstaat, nou dat is echt wel ongelofelijk bewonderenswaardig!
Klote dat die gast is overleden, t is altijd klote als er iemand doodgaat, behalve als het een of andere achterlijke terrorist is die 200 mensen opblaast maar ZELFS DAN heeft zo iemand meestal nog familie of iemand die hem gaat missen. Dus hou jullie zielige opmerkingen alsjeblieft bij! Ondertussen heb ik lopen zoeken naar een fatsoenlijke foto van die vent om te weten wie het nu is... Weet t nog altijd niet, dus als iemand een foto heeft, graag. Butterfly vond ik trouwens wel een leuk nummer, de rest minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
wat heb jij humor. je zou komiek moeten worden en dan je geld verdienen met zulke grapjes. |
kut voor zn familie/ vrienden, verder niet zo interessant
|
Citaat:
Citaat:
|
VOORMALIG gitarist staat er, hij zat geeneens bij Crazytown toen ze doorbraken geloof ik :confused:
|
Citaat:
who gives a fuck. |
kutband
jammer voor hem |
Citaat:
|
Citaat:
|
grappig dat mutant al 21 is en nog zulke infantiele shit opschrijft.
Het is niet erg als er iemand doodgaat. iedereen gaat dood. het is erg als er iemand doodgaat die ik ken. hem ken ik niet. het kan me eerlijk gezegd geen flying fuck schelen. en nee, dat is geen opgekropte frustratie. het zou wat zijn dat je het klote vind als mensen overlijden, en dat bij ieder persoon vindt. dan stort je na een dag in. welkom bij relativeringsvermogen. |
Citaat:
Get a life en show some respect, als je dan toch botte opmerkingen moet maken, doe het dan over die loser die die foto zo ongelovelijk slecht verPhotoshopte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |