![]() |
Chantage..
Wel eens gechanteerd? Of laat jij je niet chanteren? Wel eens iemand gechanteerd?
Waarom wel waarom niet? Het hoeft niet meteen heel heavy zijn, kan ook om iets kleins gaan uiteraard. |
ik chanteer mensen..
'als jullie straks heeeeel snel naar bed gaan, mag ja nog 10 minuten opblijven' oppaskinderen zijn te makkelijk :D |
ongetwijfeld, ik kan alleen geen voorbeeld bedenken
misschien gaat et wel onopgemerkt :o |
me laten chanteren...nooit
chanteren.....af en toe maar alleen in ernstige gevallen :rolleyes: |
zo werkt het nou eenmaal
|
Volgens mij ben ik nog nooit gechanteerd en heb ik nog nooit iemand gechanteerd.
|
Ik chanter mensen altijd :D
|
Geen idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Momenteel ben ik mijn vriend heel erg aan het chanteren, maar het kan niet anders. Meestal chanteer ik niet zo heel erg extreem, mijn zusje soms wel een beetje.
Volgens mij laat ik me niet echt snel chanteren, maarja.. daar kan ik zelf niet echt over oordelen. |
Wat is chantage?
'Je gaat niet met anderen naar bed, anders maak ik het uit.' Nee, ik vind het geen chantage. Ik doe er niet aan en ik laat me ook niet chanteren. Boe. |
Nee, nooit. Ik dek mezelf wel altijd goed toe. Gewoon voor het geval dat... *kijkt angstig om zich heen*
|
Ik chanteer mijn ouders wel eens, maar verder niet echt vaak.
|
ik wordt niet gechanteert
en ik chanteer niet |
Niet echt.
|
"Laat me deze bus uit, anders zal ik ontploffen van woede."
|
hahah
'als jij tegen mama zegt dat ik die koek heb gegeten dan zeg ik lekker tegen mama dat jij hagelslag zonder brood hebt gegeten' ja, toen waren we klein ;) en één keer ernstig. 'als je dit, aan wie dan ook verteld, weet ik je te vinden!' ik heb het daarna ook idd 5 jaar niet verteld. |
Nee, nog nooit meegemaakt. Daar zorg ik overigens wel voor.
|
Wat Wawl/Thomas zegt maar ook wat hij voor jullie verzwijgt. :)
|
ik laat me niet chanteren, en ik chanteer niet, want meestal zijn chanteurs giegenen die vermoord worden, als ik Appie Baantjer mag geloven :p
|
Met plagerijen wil ik iemand nog weleens chanteren (telt dat mee? ;)), anders niet.
|
Zo nu en dan wikkel ik een vis in een krant om die te bezorgen bij ''vrienden.''
|
Bij kleine dingen misschien. Maar niet ernstig
|
Citaat:
|
Niet echt zwaar. Meer "Als dit niet/wel, dan ..."
Het is niet echt zwaar chanteren, meestal is het gewoon een grapje :) Technisch gezien is het echter chanteren denk ik. |
Niet echt chanteren, ligt er een beetje aan wanneer je het chanteren noemt.
|
Citaat:
|
Ik word niet gechanteerd (daar zorg ik wel voor), maar ik chanteer m'n broertje nog weleens.
Allemaal erg onschuldig natuurlijk ;) |
Nee :)
|
ja
ik chanteer mijn broertje, als hij iets niet doet zeg ik dat ik het internet uit zet ;) |
Ik word nooit gechanteerd
Ik chanteer zelf wel. Soms... :D |
Citaat:
|
ik chanteer niet en niemand chanteert mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel eens van: 'Ga naar bed.' Ah, dit programma duurt nog maar een kwartier, dan ga ik heel snel naar bed. 'Oke, dan.' Maar verder word ik niet gechanteerd en chanteer ik niet.
|
chantage... how old-fashoined (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ze rond de vier zijn, helpt "als jij je nou is onder de dekens verstopt, ga ik kijken waar je je hebt verstopt" ook heel goed (y) |
Citaat:
:p |
volgens mij niet, of met kleine onschuldige dingetjes in de gein ofzo :o
|
Ik heb het gevoel dat ik nu aardig gechanteerd word ja
|
chantage!!!
I don't take that shit! maar soms kom je er niet onderuit denk ik :( |
nooit gechanteerd en nog nooit laten chanteren
misschien in de toekomst dat ik t wel een keer doe bij iemand, daar kan ik niks over zeggen |
Ik hoef niet eens meer te zeggen: "Of ANDERS!!!", zo berucht ben ik!
|
Als Silver Rain het nog een keer flikt een oud topic te uppen kan ik niet voor de gevolgen instaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |