![]() |
The Devil's Advocate vanavond!
http://www.detvgids.nl/images/artikelen/8779_back.jpg
met Al Pacino , Keanu Reeves en Charlize Theron. Net 5 22:00 Ik zelf vond t wel een toffe film , eindelijk weer eens een goede film toendertijd voor Keanu Reeves na heel veel flops (y) Wie gaat er vanavond kijken?? En als jullie hem al hebben gezien, wat vonden jullie ervan? |
Ik vond het een erg goede film, en misschien kijk ik hem vanaaf weer omdat Pacino het zo lekker doet (y)
|
Misschien ga k em wel kijken, heb toch niets beters te doen :o
|
hoe laat komt het dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coole film. (y)
|
Lijkt mij ook wel een goede film, laat ik maar eens een kijkje nemen
|
pacino :cool:
|
Geweldige film is dit, met een eveneens geweldige Pacino. Zelfs Reeves acteert redelijk. Aanradertje.....
|
Goeie film (y)
|
heb festen gekeken, dus diesmal nicht Devil's Advocate, die ik ook thuis heb. idd erg goede film, met goede rollen van Pacino en Theron.
|
Al Pacino is een van de 3 acteurs die ik nog een keer wil ontmoeten. Geniale gast.
Keanu Reeves net zo goed. Maar ik denk niet dat ik het uurtje nog af ga kijken, ik heb hem namelijk hier toch op DVD liggen. Zonder reclame, zonder logo en op 16:9. |
Heb hem vroeger eens gezien, vond hem destijds erg goed....
Op het moment dat je filmtitel hoort denk je eigelijk alleen maar dat het spreekwoordelijk bedoeld is..... NOT :D Heb toennet een stuk gekeken bij een vriend van me, maar ben naar huis gegaan, vond hem te trippend, hou daar tegenwoordig niet meer zo van.... |
Volgens mij ben ik de enige die hem dus niet leuk vond. Echt, ik heb hem niet eens meer helemaal afgekeken. (n)
Wel vond ik dat hij goed gespeelt was, maar de film zelf vond ik niet leuk (verhaal ect) |
Citaat:
Ja, ik vond hem wel goed, maar niet om vaak te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is al een paar jaar geleden en ik had hem toen midden in de nacht gekeken toen ik een keertje alleen thuis was. Dat was dus ook al niet zo'n succes toen :D Maar goed, misschien moet ik hem dan maar een keer gaan kijken. (Gisteravond ging niet, we gingen de godfather deel 2 kijken, geweldige film dat (y) ) |
Citaat:
Ik vond het verhaal ook niet echt sterk en goed uitgewerkt. En dat einde? Tsja, niet echt iets bijzonders. |
Wel oke film, maar niet super mega sterk ofzo. De film boeide me wel van begin tot eind. Wel vreemde scenes :)
|
Ik heb 'm gekeken. Op zich wel aardige film. :)
|
Let me give you a little inside information about God. God likes to watch. He's a prankster. Think about it. He gives man instincts. He gives you this extraordinary gift, and then what does He do, I swear for His own amusement, his own private, cosmic gag reel, He sets the rules in opposition. It's the goof of all time. Look but don't touch. Touch, but don't taste. Taste, don't swallow. Ahaha. And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.
:cool: |
Citaat:
Why not? I’m here on the ground with my nose in it since the whole thing began. I’ve n every sensation man is been inspired to have. I cared about what he wanted, and I never judged him. Why? Because I never rejected him, in spite of all his imperfections. I’M A FAN OF MAN! I’m a humanist, maybe the last humanist. Who in his right mind Kevin, could possibly deny: The 20th century, was entirely mine… ALL OF IT KEVIN! All of it; MINE. |
Ik heb die film jaren terug al gezien. Destijds viel hij me een beetje tegen. M'n tante had verteld hoe verschrikkelijk eng hij was en ik verwachtte er dus heel van. Het bleek helemaal niet zo verschrikkelijk eng te zijn en ik was een beetje teleurgesteld.
Maar toch is het wel een hele goede film. Zeker ook vanwege het einde. |
Heb m ooit wel gezien, maar ik weet er niks meer van eigenlijk. Ik ga dus vanavond wel even kijken (Y)
|
Citaat:
topicstarter maakte deze topic 2 dagen terug. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |