![]() |
wat vinden jullie van ''atari teenage riot''?
ik heb ze pas ontdekt en vind ze helemaal geweldig..het is alleen beetje moeilijk om aan hun cd's te komen (n)
|
mwah... niet mijn stijl
|
blijft vet ja. (y)
heb burn, berlin burn op mp3 en Delete yourself 1995 origineel. die nieuwere shit vond ik wat minder. (60 second wipe out.) |
Citaat:
|
Citaat:
of die feestjes af en toe in 't poortgebouw met al die meuk door elkaar. noise en tekno en experimenteel. komen soms wel leuke dingen voorbij. weet alleen niet wanneer dr weer es zoiets is. :) |
best cool.
|
Citaat:
ken je toevallig ook FFF, bonra? dat vink wel vet shit :cool: |
doet me weer denken aan het meesterlijke "nintendo teenage robots", die trappen iets harder aarsch dan ATR...
(ja, beide bands van Alec Empire, maar toch het vermelden waard) |
Citaat:
|
vette fucking shit.
SCHIESSE DIE NAZI"S AB!!!! (ofzoiets). dat is wel cool. delete yourself is sowieso een vette cd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was 't . of iets dergelijks. (mark met z'n steenkolenduits ghehe.) |
ATR is gewoon zoals techno zich had MOETEN evolueren ;)
|
Citaat:
ik heb niet zo'n behoefte om mijn mening over atr te uitten, luister er gewoon nooit naar ondanks dat ik zo'n vier of vijf cdtjes heb. live in 1998 was wel gaaf |
Citaat:
digital hardcore is dan jouw genre :p |
De teksten. (y)
Meer van hetzelfde label. Eind april komt er trouwens een plaat uit (Firewire - A Tribute To The Manzini) waarop Carl Crack (het in 2001 overleden lid van ATR) voor de vocalen zorgt. Ik heb 'm een paar keer geluisterd en het is een rustige duistere plaat met vreemde wendingen, totaal niet wat ik verwacht had. |
Als gegeven best okee, maar om te luisteren vind ik het verschrikkelijk..
|
Citaat:
Ik heb volgens mij Live at the Brixton Academy nog ergens liggen, effe opzoeken :D |
voor mij hoeft het niet
|
lekker om je agressie even kwijt te raken.. maar 20 minuten is wel weer genoeg.
|
ik vind het geweldig, lekkah gilleh en ik kan er mn zusje mee weg jagen (y)
sick to death :cool: |
:cool:
|
vet
zou ze graag ns live zien |
Citaat:
pompiedom een bak fucking teringherrie die over je heengekotst wordt trouwens. wel cool |
Citaat:
(weet je nog, van de roadrage 2002?) |
Citaat:
(wie zouden we interviewen?) |
Citaat:
(er waren er nog meer, maar weet het niet meer) |
ik vind t takkeherrie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |