Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=773146)

Alistar 12-03-2004 22:31

Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht')

Ben je ooit wel eens verliefd geweest op een lera(a)r(es), of ben je dat nog steeds?(hoeft niet perse verliefd te zijn, mag ook gewoon gevoelens hebben gehad voor die persoon) Wat vind je ervan, waarom vind je hem/haar zo aantrekkelijk/leuk/lief etc., en wat is voor jou de reden om niks met hem/haar te willen, AFGEZIEN van het feit dat hij/zij lera(a)r(es) is?

Mijn verhaaltje:
Ik heb wel een beetje gevoelens voor een leraar bij mij op school, waar ik overigens zelf geen les van heb. Ben NIET verliefd op m, maar dr is gewoon iets aan hem wat mij aantrekt. Hij is vrij jong, voor een leraar tenminste. Onwijs aardig, grappig, en voor mijn gevoel is er gewoon iets tussen ons.....hij heeft wel s voor de grap gezegd dat ie verliefd op me is.
De reden om niks met m te willen: hij heeft al n vriendin. Dis mn laatste jaar, word over ong. 4 maanden 18, dus daar maak ik me al helemaal niet meer druk om.

Zo en nu jullie :)
Let me know,
xxx, Nicky

p.s. Ik weet, ik zag net ineens dat dr een zelfde soort topic was, maar dit is meer wat jullie in t algemeen dr van vinden....:)

nare man 13-03-2004 00:12

Telt een beetje the hots hebben voor een kantoorgenoot die 14 jaar ouder is ook? :bloos:

Alistar 13-03-2004 10:59

Nou nee niet echt.....maarja, fijn dat je t ff hebt laten weten heurr:p;)

lso 13-03-2004 11:07

Ik heb een tijdje speciaal gevoel gehad voor een leerkracht.. In het middelbaar.. werd geregeld ziekjes op school en moest dan naar het 'secretariaat' waar hij de eerste keer zat.. omdat we toen gebabbeld hebben en hij hiervan afwist, kwam hij ook de volgende keren.. op de duur gingen babbeltjes over vanalles en nog wat.. *waarschijnlijk als afleiding* en toen kreeg wel speciale gevoelens..

tot op een dag (in het weekend), er was inhaalles informatica voor mij en nog een ander meisje. We waren aan het wachten, maar hij kwam maar niet af. Na grapjes te hebben gemaakt en verhalen te hebben verzonnen kwam de directeur ons melden dat hij die nacht was verongelukt... Een dronken bestuurder had m van het voetpad gehaald, en meegesleurd.. hij was op slag dood :(

nare man 13-03-2004 11:09

Citaat:

Skittles schreef op 13-03-2004 @ 11:59:
Nou nee niet echt.....maarja, fijn dat je t ff hebt laten weten heurr:p;)
Het zat me echt dwars :bloos: :D

Alistar 13-03-2004 11:11

Zoiets d8 ik al:cool:

Bellenblaas 13-03-2004 13:14

Nee, ben nog nooit verliefd op een leraar geweest maar kan me eigenlijk wel voorstellen dat sommigen dat wel zijn.

Nattigheid 13-03-2004 13:30

ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een leraar ofzo.

Alleen op zn zoontje. maar ja, das dan nu ook mn vriendje;)

Warsocket 13-03-2004 13:40

Op de HAVO wel e ens een invalkracht gehad (zon 3 a 4 jaar terug)

waarvan ik d8 nou daar wil ik wel een beshuitje mee eten

bugge 13-03-2004 23:27

Ja, ik was vorig jaar verliefd op een lerares en dat liep uit tot een obsessie. Later lekte dit uit en werd en een grote roddel op school. Ook omdat wij samen wel eens een pauze doorbrachten, genoeg stof om lekker over te roddelen natuurlijk...

Soms mis ik haar nu nog steeds, terwijl ze duidelijk heeft aangegeven dat ze geen contact meer wil.

Javaanse Jongen 14-03-2004 11:29

Nee, maar heb nu wel een mighty hottie Spaanse docente op school die ons les geeft in ... Spaans! :D Laatste keer dat we les kregen van haar had ze een rokje aan! *woei* (y)

*Cayenne* 14-03-2004 12:34

Nee.

Er waren wel leraren die mijn 'voorkeur' hadden, veelal door de manier van lesgeven toch wel, maar ik heb nooit echte appelgebakjes voor de klas gehad.

Envy 14-03-2004 12:44

Nee, gelukkig nog nooit.

kikounette 15-03-2004 19:06

tsja....een leraar niet ........maar de jongen waar ik nu verliefd op ben zit op de school waar ik stageloop....dus is hij in feite een soort leerling. (overgens wel bijna 2 jaar ouder...dus das wel weer krom)

Luna 15-03-2004 19:11

Ja, beetje. Ik heb mn gymlerraar altijd wel leuk gevonden, we zijn totaal anders, qua uiterlijk, innerlijk en leven. Echt verliefd ben ik nooit geweest en dat is maar goed ook want hij is 10 jaar ouder en al 4 jaar getrouwd. Toch is er altijd wel wat tussen ons geweest, soort van spanning ofzo, we flirten ook vaak. Ik vind het wel leuk altijd maar het gaat nooit te ver. :)

Drez 15-03-2004 19:38

Citaat:

WooF schreef op 13-03-2004 @ 14:30:
ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een leraar ofzo.

Alleen op zn zoontje. maar ja, das dan nu ook mn vriendje;)

haha mijn vriendjes vader is ook leraar :cool:

josdebos 15-03-2004 20:49

mijn vriendjes papa is leraar geweest.. mag dat ook?

songeur 15-03-2004 21:08

Citaat:

josdebos schreef op 15-03-2004 @ 21:49:
mijn vriendjes papa is leraar geweest.. mag dat ook?
Nou, wat denk je zelf... Net alsof dat vergelijkbaar is. Maar ik neem aan dat dit geen serieuze vraag was?

Laten we ontopic blijven en het erover hebben of je zelf verliefd op een leerkracht bent (geweest) en het niet over de vaders of zoontjes van leerkrachten hebben, die lijken me niet erg relevant.

CrawDad 30-03-2004 14:54

Verliefd op een leraar, ja ken het. Maar was dan wel extreem verliefd. We hebben ook wel erg veel geflirt maar het is nooit iets geworden. Beter ook denk ik achteraf. Maar goed dat wilde ik even zeggen!

-X-Je Craw Dad

Ruby Blue 30-03-2004 15:55

Yep, en hij heeft ook de hots voor mij, hij is namelijk mijn vriendjuhh :eek: hij is 20 by the way en geeft les in groep 6 (y)

Chloe Siere 30-03-2004 16:01

Citaat:

P33N schreef op 30-03-2004 @ 16:55:
Yep, en hij heeft ook de hots voor mij, hij is namelijk mijn vriendjuhh :eek: hij is 20 by the way en geeft les in groep 6 (y)
Dat is niet jóuw leraar en ook geen docent van jouw school. Zoiets is niet zo vreemd en indrukwekkend :p
Is hij trouwens al bevoegd leraar? Of loopt ie nog stage? Anders is ie namelijk wel jong voor een bevoegd docent.

Ik heb nooit wat gevoeld voor een docent. Ik kijk niet op die manier naar ze. Scheelt ook dat al mijn docenten behoorlijk oud zijn.

Ruby Blue 30-03-2004 16:09

Stagedocent, egt zo grappig die verhalen van hem.
Ach zo lief hoe hij over zijn klasje praat, dat ik bijna gelijk een kind van m wil ;) (joke)

fractuur 30-03-2004 16:33

Citaat:

pinoow schreef op 14-03-2004 @ 13:44 :
Nee, gelukkig nog nooit.
We hebben de juiste docenten er ook niet voor. :o :p
On-topic: niet dus.

Gwinnie 30-03-2004 17:21

Citaat:

P33N schreef op 30-03-2004 @ 17:09 :
Stagedocent, egt zo grappig die verhalen van hem.
Ach zo lief hoe hij over zijn klasje praat, dat ik bijna gelijk een kind van m wil ;) (joke)

noem je haar dan Joke?

:p

sorry..

Naru 30-03-2004 18:40

Citaat:

Bikkelvrouw schreef op 30-03-2004 @ 18:21 :
noem je haar dan Joke?

sorry..

hahahaha :D (y)

SonataGirl 13-08-2004 14:00

Ja, ik ben ontzettend verliefd op mijn gymleraar. Hij is leuk (althans ik ben de enige die dat vind), grappig, aardig en ontzettend zorgzaam tegen me. Ooit wel eens een leraar horen zeggen dat je je jas in de hal uit moet doen omdat je anders van de warmte ziek kan worden... :confused:

Mijn hele klas weet dat ik 'm leuk vind, de aardige leraren ook en hijzelf. Ik heb het verteld en hij heeft het heel goed opgenomen, al heeft hij me na een jaar wel lopen negeren :nono:

Ik heb heel veel problemen met ijn ouders en dat heb ik hem een keertje verteld omdat hij een paar woorden daarover had opgevangen. Hij zat alleen maar te luisteren en na die les zei hij dat ik altijd naar m toe mag komen. En bij werkweek heeft hij me opgevangen en me geholpen met mn problemen en heimwee. Hij noemt me nu zn beshermvrouwe :confused: :D

Tis alleen wel k*t, hij heeft een vriendin, niet dat ik ooit iets met hem zou krijgen, maja je fantaseert ook wel eens...

Sir_Cramlek 13-08-2004 14:41

Gelukkig nooit last van gehad, buiten het feit dat je wel eens knappe figuren hebt zien lopen.:D

=zwart wit= 13-08-2004 14:59

Citaat:

Sir_Cramlek schreef op 13-08-2004 @ 15:41 :
Gelukkig nooit last van gehad, buiten het feit dat je wel eens knappe figuren hebt zien lopen.:D
ik dacht al: knappe leraren :eek:

tsja. leraressen :p

Sir_Cramlek 13-08-2004 15:05

Citaat:

GanzenVeer schreef op 13-08-2004 @ 15:59 :
ik dacht al: knappe leraren :eek:

tsja. leraressen :p

Voor de duidelijkheid: ik ben hetero:P

Lorelei 13-08-2004 15:12

Citaat:

nare man schreef op 13-03-2004 @ 12:09 :
Het zat me echt dwars :bloos: :D
Sterkte (y)

ontopic: Nope.. nooit.

Luna 13-08-2004 15:14

Citaat:

Bikkelvrouw schreef op 30-03-2004 @ 18:21 :
noem je haar dan Joke?

sorry..

omg, dat is echt de stomste naam die je je kind kunt geven.:p

the_only_fieke 13-08-2004 17:02

Wij hadden zo een leraar, hij was denk ik net afgestudeerd toen hij op onze school les kwam geven, en mja hij was toen 23 ofzo en alle meiskes zouden voor hem gesprongen hebben!

Iedereen wou tijdens die les op de eerste rij zitten en het bord afvegen en blaadjes uitdelen enzo ...

Was dan ook voor vele meijes een grote schok toen ze hoorden dat hij het jaar daarna ging touwen :rolleyes: :D

Persoonlijk ben ik nooit verliefd geweest op een leerkracht, en ik ben er blij om ook, zou alleen maar problemen geven volgens mij

GodSaveTheQueen_temp 13-08-2004 17:35

nou, dat is me dus echt nog nooit overkomen, omg zo leuk waren de leraren ook weer niet (*kuch* :rolleyes: )

en de jongste leraar die bij ons op school liep was iets van 27 ofzo, ja ook wel knap en iedereen vond hem ook wel lekk0r enzo..,
maar ik liep er natuurlijk weer mee te bitchfighten :rolleyes:
(mijn god, wat een zak was dat)

Lilything 13-08-2004 17:39

Citaat:

lso schreef op 13-03-2004 @ 12:07 :
Ik heb een tijdje speciaal gevoel gehad voor een leerkracht.. In het middelbaar.. werd geregeld ziekjes op school en moest dan naar het 'secretariaat' waar hij de eerste keer zat.. omdat we toen gebabbeld hebben en hij hiervan afwist, kwam hij ook de volgende keren.. op de duur gingen babbeltjes over vanalles en nog wat.. *waarschijnlijk als afleiding* en toen kreeg wel speciale gevoelens..

tot op een dag (in het weekend), er was inhaalles informatica voor mij en nog een ander meisje. We waren aan het wachten, maar hij kwam maar niet af. Na grapjes te hebben gemaakt en verhalen te hebben verzonnen kwam de directeur ons melden dat hij die nacht was verongelukt... Een dronken bestuurder had m van het voetpad gehaald, en meegesleurd.. hij was op slag dood :(

moeilijk....aangrijpend verhaal ook.......lastig.......ik weet een heel heel klein beetje hoe je je voelt......

denkt aan haar grote liefde, die jongen ging van school af:( zag m bijna nooit meer

Loesje 13-08-2004 17:55

Citaat:

nare man schreef op 13-03-2004 @ 01:12 :
Telt een beetje the hots hebben voor een kantoorgenoot die 14 jaar ouder is ook? :bloos:
vertel vertel vertel....

Hagel 13-08-2004 17:56

ja maar het was een net nieuwe docent, vrij jong (28), goede muzieksmaak, geil lang haar en ik zat toch in mijn laatste jaar, hij zag mij ook wel zitten dus dat was wel leuk :)

Briseïs 13-08-2004 18:49

haha, mijn vrindien heeft nu bijna iets met een jongen die 5 jaar geleden stage blijkt te hebben gelopen bij ons op school..

ontopic: nee.

Freestyler* 13-08-2004 19:14

haha bij ons had je echt van die leraren/leraressen die superpopulair waren en waar meing brugger wel iets in zag :P

Behalve wel aantrekkelijk vinden heb ik nou nooit iets in een leraar gezien hoor :)

een dichter 15-08-2004 07:55

check vooral mijn gedichten voor anneke op het dichtersforum. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Aurora 16-08-2004 20:41

Kben, hoe cliché, in de brugklas verliefd geweest op mn gymleraar, die niet alleen heeeeeeel veel ouder was maar ook een vriendin had enzo. Gelukkig wist hij er niets van. Niemand eigenlijk. Althans dat hoop ik :|

En toen ik in de 2e zat was ik verliefd op een jongen die toen in 6VWO zat. En toen ik in 6VWO zat was hij ineens leraar bij ons op school :eek: Hij was erg leuk, maar meer een kijk-object dan iets anders. Al had hij wel enorm lekkere blonde krullen (y)

Daantje_0705 16-08-2004 21:33

Ik ben al twee keer verliefd geweest om mijn docenten. Echt verliefd was het niet denk ik. Het kwam er eerder op neer dat ik heel veel over hun wou weten, zoveel mogelijk informatie verzamelde, langs hun huis fietste enzo. Bij ons op school is het contact tussen docenten en leerlingen best wel formeel dus dan kom je nogal weinig te weten (zelfs voornamen kom je pas na jaren te weten). De eerste keer was op mijn gymdocente in de tweede klas. Uiteindelijk bleek dat ik het jaar erna geen les meer van haar had en toen is het afgezakt. De tweede keer was op mijn Duits docente omdat ik vreselijk slecht was in Duits en zij me echt op een super manier geholpen heeft. Ik zat op dat moment gewoon diep in de put, zag mijn examens helemaal niet zitten enzo en zij was degene die me goed heeft opgevangen en dan springt er onbewust wel wat over. Ik baalde echt dat het gebeurde want ik heb een vriend en ik vond het oneerlijk tegenover hem en ik wist dat het niet kon. Bovendien maakte ik het mezelf nu nog lastiger om van school te willen want dat wou ik al absoluut niet. Echt helemaal over is het denk ik nog niet want ik vind het nog altijd een geweldige docente maar ik zie haar nu niet meer dus ik ben er niet meer zoveel mee bezig.

een dichter 17-08-2004 08:50

[QUOTE]Aurora schreef op 16-08-2004 @ 21:41 :
[B]Kben, hoe cliché, in de brugklas verliefd geweest op mn gymleraar, die niet alleen heeeeeeel veel ouder was maar ook een vriendin had enzo.

ik ook!! alleen toen heeft mn beste vriendin het doorgeluld aan mijn mentor waar ik bij zat, en toen wist de hele school het :o

filia dei 17-08-2004 11:47

Op me vorige school waren heel veel jonge leerkrachten. Die waren altijd héél aardig tegen mij en ik had altijd het gevoel dat ik voorgetrokken werd. Toen ben ik wel verlieft geweest op een aantal ervan.
Maarjah... behalve dat ze leraar waren, waren ze ook bestwel veel ouder en waren ze met hele andere dingen dan ik bezig. Ik speelde nog in speeltuintjes en zij lazen ernest hemmingway enzo.

iedje 17-08-2004 12:34

tuurlijk wel es gehad, maar slaat verder nergens op :P

mn nicht is overigens al een jaar of 12 getrouwd met dr leraar :P

Fabel 18-08-2004 15:57

Hmm.. veel mensen vallen toch op hun gymleraar! Als ze als op een leraar verliefd zijn he.. (Viel me zo eventjes op)

BeertjeColargol 18-08-2004 16:16

nee. maar een leraar was wel verliefd op mij :|

eeytje 18-08-2004 19:10

Citaat:

lso schreef op 13-03-2004 @ 12:07 :

Fuck, wat erg joh :(
Lijkt me echt afschuwelijk gewoon. Hoelang is dat geleden?

eeytje 18-08-2004 19:12

Citaat:

Witte Roos schreef op 18-08-2004 @ 17:16 :
nee. maar een leraar was wel verliefd op mij :|
Ah! Vertel! :D *Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor*
Hoe oud, welke leraar, hoe merkte je het, enz... ?

lso 18-08-2004 19:12

Citaat:

eeytje schreef op 18-08-2004 @ 20:10 :
Fuck, wat erg joh :(
Lijkt me echt afschuwelijk gewoon. Hoelang is dat geleden?

Is een tijdje geleden.. ik was 15 ben er nu 20.. Maar ik denk er vaak aan terug..

Fabel 18-08-2004 22:22

Citaat:

eeytje schreef op 18-08-2004 @ 20:12 :
Ah! Vertel! :D *Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor*
Hoe oud, welke leraar, hoe merkte je het, enz... ?

Jaaa ik wil het ook weten!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.