![]() |
Nieuw soort gameboy?
Klopt het dat er ergens dit jaar ofzo een nieuw soort gameboy uitkomt? ik weet niet van welk merk..maar ik had dat gelezen ergens..
zoja, welke? :o |
Bedoel je de DS van nintendo?
|
|
Citaat:
nostradamus :confused: |
Citaat:
Een gameboy met 2 schermen?...... Ik niet .. :) Maar Nitendo overheerst tot nu toe de handhelds markt ..dus er kan nog verandering inkomen, waarschijnlijk dat de handhelds online kunnen gaan |
lijkt mij ook niet fijn werken met twee schermpjes maar ja. Het zou me dan ook niets verbazen als de psp het beter gaat dan de nintendo ds
|
Wat een vooroordelen >_< Er is nog vrijwel niets over bekend en mensen beginnen meteen met het ding de grond in te trappen.
|
nix vooroordelen gewoon reeel denken
|
ik heb er nog nix van gehoort maar ik denk
dat het niet echt een rage wordt...... |
nee, want GBA en GBASP en dan weer ee nieuwe is te veel
|
het is geen gameboy
het komt naast de gameboy en de gamecube in de markt (of was dat nou wat anders?) |
Gewoon aparte handheld geloof ik
|
|
|
|
http://www.gamer.nl/images/content/E...70908808_0.jpg
of is dat em?:P |
Damned welke is em nu?? :s :confused:
|
|
Citaat:
Die!!!!Die ownt! |
Ik vind hem lelijk
|
Citaat:
Is de releasedatum ook al bekend?:) ik ben er nl. vrij zeker van dat ik em ga kopen zodra ie uit is..:) |
|
Citaat:
Die heeft heel lang gelopen, en een tijd terug zijn die SP en die andere uitgekomen.. En nu de DS.. Het gaat best wel erg snel. |
Opklaring.
Nintendo heeft nu de Game Boy Advance SP als hoofdproduct in de handheld-markt. Aan het eind van dit jaar brengt Nintendo de DS (Dual-Screen), ofwel Project Nitro, uit. Dit is een handheld met twee schermen. Tenminste één van deze schermen is touch-screen en de handheld zelf is ongeveer even krachtig als een Nintendo 64. Geruchten doen de ronde dat Nintendo Super Mario 64 draaiende heeft op de DS als demo. Ook zal de DS draadloos kunnen communiceren met andere DS's en kunnen er films op het beestje worden afgespeeld. De prijs zal rond de 150 euro liggen. Let op: dit product is GEEN Game Boy, het is een APART product. De Sony PSP is een handheld van de makers van de PlayStation. Hierover is nog weinig bekend. Dit apparaat komt midden 2005 uit in Europa. De ontwerpen die hierboven staan zijn ontwerpen gemaakt door fans. |
Citaat:
|
Hij is uitgesteld. Alleen Japan maakt nog een kansje op een eind 2004-release.
Overigens werkt Nintendo ook al aan een nieuwe Game Boy, maar wel in het geheim. |
Citaat:
Het zou wel erg slim zijn om te zorgen dat je ook nintendo64 spelletjes erop kan spelen.. eventueel met een convertertje ofzo. |
Je kunt er in ieder geval GBA games op spelen waarschijnlijk.
|
Nintendo had toch al handhelds met 2 schermen way back? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |