![]() |
Ben jij een gelovig persoon?
Doet er niet toe welk geloof.
Ik vraag me gewoon af hoe religieus de gemiddelde DK-bezoeker is. :) Offtopic: Voor onze forumbazen: dit gaat dus over de gemiddelde DK-bezoeker, niet de gemiddelde F&L-bezoeker. *hint*. |
Nee, kan me niets schelen ook
|
Nee.
|
Nee ik heb geen geloof
|
Nee. Geloof zelf niet. aar respecteer wel de mensen die er wél in geloven.
|
Nee, ik verzet me tegen elke vorm van geloof, van geloof komt alleen maar ruzie
|
Ja, gewoon religieus (Maar ik ga niet elke week naar de dienst, zoiets hebben wij niet)
|
Nee
|
Citaat:
Maar bij de meesten (lees: christenen) is dat wel zo, vandaar dat ik het zo heb gezet, want de meeste religieuze Nederlanders zijn christenen. |
Citaat:
naar de kerk |
Nee.
|
Nee ik ben niet gelovig. Eerder anti gelovig.
|
Citaat:
waarom ben je dan zo ANTI gelovig??? |
Ik zeg niet dat ik zo antigelovig ben. Ik kan me af en toe best irriteren aan streng religeuze mensen ja.
Mensen mogen geloven wat ze willen en dr ook mee doen wat ze willen zolang ze mij dr niet mee lastig vallen, want dan word ik anti ja. |
Citaat:
jah oke je bedoelt zoiets als de jehova's??? |
Beetje, naar de kerk op feestdagen.
|
Citaat:
Ga lekker thuis je geloof uit oefenen maar laat andere mensen ook in hun waarde. Bovendien, heb ik nooit iets van t hele geloof begrepen. Tuurlijk weet ik in wie mensen geloven het verhaal van geloven ed. Maar ik heb nooit begrepen waarom mensen in zon verhaal geloven. Noem t kortzichtig maar t is gewoon zo. |
Ik ben niet religieus en sta over het algemeen bijzonder afwijzend en sceptisch tegenover welke vorm van geloof dan ook.
|
Ik noem mezelf graag een agnosticus hoewel mijn gevoel ook naar atheïsme neigt.
|
Nee, atheist.
|
waarom zijn er alelen de mogelijk heden atheist en kan me niet schelen ? bij nee ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ze dat irritant vinden, jammer dan. Moeten ze hun geloof maar voor zichzelf houden. Ik heb géén hekel aan monnikken en nonnen enzo. Laatst in Zwitserland stapte een groepje nonnen op bergschoenen uit de trein, met een grote stevige rugzak om en telescoopstokken (uitschuifbare bergwandelstokken) eraan. :D Taaie dames. ;) Over het algemeen heb ik voor echt religieuze mensen (geestelijken, nonnen enzo) wel veel respect. Minder voor mensen die continu proberen je over te halen om je tot hun geloof te bekeren. |
Nee, niet gelovig
|
neen
|
Citaat:
|
Ja, een beetje (alleen op feestdagen)
|
"Ik vind het sukkels" ;)
|
Ik weiger hierop te antwoorden.
Als ik "ja" antwoord, denk je dat ik één van de zes standaargeloven aanhang, als ik "nee" zeg, denk je dat ik atheïst ben. Ik durf zelfs te beweren dat ook atheïsten geloven en dat stoppen met geloven de verlossing is. |
Nee, ik geloof in mezelf :o
|
Citaat:
|
Nee, ik ben niet echt gelovig. Maar om mijzelf dan een atheis te noemen, nee..
Ik denk wel dat er "meer" is, maar wat dat "meer" inhoud???? |
Citaat:
|
Ik ga heel erg met miro mee. Niks tegen geloof, maar als jij wilt geloven moet je ook zo consequent zijn dat je een ander ook zijn geloof laat hebben (of gewoon geen geloof). :)
|
Citaat:
over die verlossing :rolleyes: dan zou ik nu ongeveer verlost meoten zijn |
Citaat:
Iedereen gelooft in zichzelf en in het doel dat men zich stelt waarvoor men dingen doet. |
neen. en het kan me niets schelen ook. voor mij geen God of Allah of de Duivel hemzelve. alleen ik en jij.
|
Nee, ik ben niet gelovig. Een ieder moet maar voor zichzelf bepalen wat hij of zij wil geloven, dat maakt me helemaal niks uit. Zolang het maar niet te gelovig en te radicaal wordt, dan begint het een beetje misselijk te worden.
|
ik ben niet gelovig, maar respecteer wel de godsdienst van andere
|
Nee.
|
Anti Religie.
|
Nee en kan me niet schelen ook :p
|
Nee, atheist
|
Nee, kan me niets schelen ook
|
Ja, gewoon gelovig: ik vind van mezelf dat ik gewoon gelovig ben (Christen) maar ik vind niet dat ik daarvoor perse iedere week in de kerk hoef te zitten, ik kan ook op mijn eigen manier geloven.
|
Citaat:
|
Ja, ik ga elke week twee keer naar de kerk...
|
nee ik ben een ongelovige, en tenzij iemand mij met wetenschappelijke bewijzen het bestaan van een grotere macht dan de mens kan aantonen, zal ik ook altijd een ongelovige blijven
|
Meestal ga ik 1 keer in de week naar de kerk. Ik ben niet zo iemand die per sé moet, of wil. Ik ga naar diensten (sprekers/bands) die me aanspreken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |