![]() |
[winrar] na uitgepakt te hebben allemaal losse bestandjes?
Ik heb een *.tar bestandje.
Dat heb ik uitgepakt met PKzip (werkte ook :)) en nu heb ik dus een mapje met 54 bestanden *.001 t/m *.054 Ook heb ik er een *.sfv bestandje bij, een MSinfo document dat niet werkt, en een [SRA] 759mb 54F complete bestandje van 0kb. Het is een film. Hoe kan ik nu die film afspelen? dwz, hoe voeg ik al die bestandjes bij elkaar? |
Nou,..als je linux had wist je wel wat je moet doen.
Nu moet je weer al die kleine pakketjes weer uitpakken tot één grote film. Volgends mij kan je die kleine pakketjes het beste uitpakken met winrar. Maar heb ik het gevoel dat je daarna hem niet kan afspelen. Want ik ken geen programma's die linux films kunnen afspelen, of hebben ze toch dezelfde extensie? :confused: Die *.sfv bestand is een soort van controle bestand, dit zal winrar nodig hebben om de boel uittepakken. |
open de .001 file in winrar en extract de boel.
(winrar heeft dit niet nodig.) maar hier komt een slotje op, no way in hell dat het gaat om een legaal iets als er een .nfo, .sfv en een complete tag bij zit (y) |
Citaat:
Vaak zitten er bij warez *.nfo files, maar goed... Als je .001 - .00x hebt, zit er meestal ook 1 .rar bestand bij.. Die rar moet je dan openen.. |
Citaat:
:) |
Citaat:
Citaat:
bovendien, wat denk je wat dat "msInfo document" is? idd, *.nfo Citaat:
bij .001 - .00x is soms een .ace aanwezig maar ook dat is niet noodzakelijk |
actually, .ace-.cxx etc zijn ace files. .001-.xxx zijn rar volumes.
.rar -> .001, .r00 -> .002, etc. |
Citaat:
En ik zeg ook niet dat nfo er altijd nij zit, ik zeg dat het vaak is.. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |