![]() |
help? : een gsm met veel berichten
weet er hier iemand een gsm-type dat zo rond de 100berichten kan saven en niet mega duur is?
*x |
ik heb een nokia 6510
en er staan nu *kijkt even* 83 smsjes in |
Citaat:
|
ik heb een abbonnement.. maar je kunt zelf wel kijken hoe duur een nokia 6510 is.
het is een best zakelijk telefoontje. en hij lijkt me niet echt zo duur meer aangezien hij geen kleurendisplay heeft. het was een van de laatste modellen die alles met blauw achtergrond licht en simpel zwart display kon doen. wel heeft hij een hogerer resolutie dan een 3310 ofzo. |
Bijna alle telefoons kunnen dat. :)
|
Bij de invoering van PM-berichten moest iedereen opscheppen door te zeggen dat zijn/haar PM-box vol zat, nu ben je populair als je een telefoon die 100 sms'jes kan opslaan nodig hebt. :rolleyes: :p
|
Citaat:
dus daarom heb ik geen zin om 400€ te betalen voor een nieuwe.. (zoveel kost die 6510 dus.. althans dat zegt het i-net) |
Vriend van mij heeft een Nokia 3510 en hij heeft er 130 smsjes in staan
|
Geen idee. :)
|
Heb Siemens Mc60. Kunnen er ook 100 in geloof ik. Prepay is hij 200-250 euro, Hi Prepay. Heeft ook camera.
|
Ik heb een Nokia 3310 van KPN Prepaid, en kan maar 5 berichten bewaren, als de zesde binnenkomt is het berichtgeheugen al vol! :mad: (n)
|
Mijn eigen telefoon kan er maar 7 :mad:
Maar, de nieuwere modellen kunnen er toch allemaal wel veel opslaan, dacht ik? |
Citaat:
|
nokia 6100, met kleuren scherm als prepaid kost ie 300euro,staan er bij mij nu 90in,maar kunnen er geloof iets van 130/150 in :confused:
|
Ik krijg niet eens 100 smsjes in de 5 jaar :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik sms ook heel veel hoor |
Sagem X2 kunnen 115 in, is wel een brakke telefoon maar koste MAAR 65 €
|
heb je zoveel vrienden dan, of ben je echt zo'n persoon die het zonde vind om een smsje te wissen?
|
Nieuwste Alcatel iets meer dan 200 smsjes.
|
Citaat:
|
volgens mij ligt het ook aan je provider hoor!
ik had eerst kpn en toen kon ik maar 7 berichten opslaan.. ook met mijn huidige telefoon.. nu heb ik tele2 en kan iets van 25 berichten opslaan.. |
Citaat:
Op mijn sim-kaart kan ik er maar tien oid opslaan, op m'n toestel heel wat meer. :) |
bij mij kunnen dr maar 6 in, oorspronkelijk 7, maar om de een of andere reden geeft ie een foutmelding als ik alle sms'jes verwijder.. dus ik laat dr altijd maar 1 instaan.
|
Ik heb de Nokia 6100, na 150 smsjes kreeg ik een bericht dat het geheugen vol was...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |