![]() |
Blindside - About a Burning Fire
Ter download beschikbaar gesteld nu.
Een langverwachte cd? misschien wel. 'SIlence'was een goed album. Eigenlijk heeft deze band me altijd wel geboeid, het eerste album was dan wat te deftones, die 'a thought crushed my mind' vond ik experimenteel en hoorde sporadisch wat van refused erin terug. dan dit album. Het heeft nog steeds wel de agressie van een 'core'band af en toe, maar het is nog iets meer doorgeschoven naar de emokant, en er zit zo'n zweeds rockrandje in. dat is op zich wel aardig. Goed uw mening? |
Niet echt mn smaak deze band. Het is dat Billy Corgan een nummertje meespeelt maar verder kan het me niet boeien.
|
Het zijn toch vriendjes van P.O.D. heb ik ergens gehoord, Ik ken alleen dat nummer King of the Closet en dat vond ik wel ok
|
Citaat:
de boodschap bij Blindside is ook niet zo christelijk. 'King of the closet'is idd een cool nummer, leuke clip ook. |
dennis is m nu aan het downloaden. ik ben erg benieuwd, het is een geweldige band!
trouwens, op die vorige plaat was er toch echt wel een overduidelijke christelijke boodschap in te vinden, maar idd niet zo extreem als P.O.D. dat heeft. |
ik snap niet dat billy corgan met zo'n zaadband werkt
|
Citaat:
|
king of the closet vond ik vroeger altijd wel leuk
|
Citaat:
wel goede plaat. Moet ik echter nog vaker luisteren... |
Citaat:
@Friskie: neem em donderdag ff mee wil je? |
hoera het forum doet het weer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hem hip
a thought crushed my mind blijft het beste, en deze vind ik beter dan silence ja |
ik heb 'm net gedownload maar nog niet beluisterd, dus dit is geen nuttige reply.
|
hij is wel aardig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |