![]() |
Evergreen terrace-writer's block
Een nieuwe cd van deze core mensen.
Ditmaal geen nieuw materiaal(wat een vette naam trouwens voor een cd) , maar een cover cd met de volgende nummers: 01. Maniac (Michael Sembello) 02. Zero (Smashing Pumpkins) 03. Plowed (Sponge) 04. Stars (Hum) 05. Knowledge (Operation Ivy) 06. Mad World (Tears For Fears) 07. The Kids Aren't All Right (The Offspring) 08. Sunday Bloody Sunday (U2) 09. Dying Degree (NOFX) 10. Brave Reality Verrassende keuze dus. The kids aren't allright is een leuke uitvoering, terwijl Sunday Bloody Sunday er niet echt uitkomt en vervalt in een beetje clicheuitvoering. Ik was benieuwd naar de Mad World uitvoering, maar die valt heel erg tegen (een soort punkmetaluitvoering), alleen het refrein is wel aardig. nouja, jammer genoeg geen nieuwe cd, maar dit is ook goed. |
Beetje zonde dat Sunday Bloody sunday erop staat, dat nummer moet gewoon niet meer gecoverd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik baal er altijd zo van dat als ik naar Evergreen zoek, ik altijd Evergreen Terrace vind.
Ik vind het trouwens een kutband. |
Citaat:
|
Omdat Evergreen een vette band is.
Duh. |
waarom covert iedere halve metal band zero?
|
mannen vd radio - writers block (y)
|
ik heb hem al een tijdje maar kben er niet echt enthousiast over ofzo, 't is wel leuk om te laten horen op een feestje ofzo maar echte serieus vet vind ik het niet, khad liever wat echt nieuw materiaal van ze willen hebben maar goed brave reality is wel nieuw en dat vind ik wel een vet nummer volgens mij is dat ook hetgene wat we kunnen gaan verwachten op nieuwe albums.
|
ik vind zero een vet nummer
verder.. ja jammer dat ze geen nieuw album gemaakt hebben. t klinkt wel oke though |
beetje jammer dat het allemaal kutnummers zijn behalve "knowledge".
|
Citaat:
|
Waar op mirc stond ie alweer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel variatie, leuk.
Zal het morgen misschien uitchecken. |
Citaat:
|
*voegt toe aan het nog-te-downloaden lijstje*
|
Knowledge is al te vaak gecoverd maar k ben toch benieuwd hoe hij dit keer is gecoverd. ik ken deze band verder niet dus zal t ff op zielzoek gaan tjekken
|
Nou ik heb hem ondertussen getjekt en wat een ontzettend oninspirerende cover zeg, kolere, heel erg zonde dat ze dat nummer zo moesten verneuken (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ja ik houd weer niet van operation ivy |
Citaat:
maar ja, zij hun ding, ik het mijne Ik vind het wel tof dat die gasten kennelijk dus wel op. ivy zo vet vinden dat ze het willen coveren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
van dat nummer moeten mensen afblijven vind ik. ook ignite. |
beetje matige plaat eerlijk gezegd.
|
Jep.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |