![]() |
Lord of the rings 3 opstartproblemen
Mijn broertje heeft Lord of the Ring 3 gekocht vanmiddag maar.. hij had alles goed geinstalleerd enzo, ook nog eens directX 9 opnieuw geinstalleerd..
maar nu zegt de computer dat hij het niet kan opstarten omdat hij geen goed stuurprogramma heeft voor de video kaart.. wat zouden we kunnen doen? |
een stuurprogramma voor de videokaart installeren
|
Citaat:
en welke zou ikdaarvoor moeten hebben.. ? |
Citaat:
|
ik zou niet weten hoe ik dat moet zien :|
een graphics controller is het niet he? intel(R) 82845G/GL/GE/PE/Gv Graphics Controller |
graphics controller is het wel. is het een laptop ofzo?
intel videokaarten zuigen aars. |
Het is een gewone pc. Geen laptop
|
Met een onboard videokaartje kun je je speelplezier alvast gedag zeggen. LotR 3 vereist minimaal 32mb videogeheugen en een 3d-kaart. Kijk eens voor n goede budgetkaart met 64mb ram ofzo, draait ie bij mij prima op (ik heb n Geforce 2 GTS 64mb in mn oude pc, draait zonder haperen).
|
hoe duur zijn die ongeveer?
|
Citaat:
Je kan een Geforce FX 5600 halen dan zit je ongeveer rond de 100 euro.. Kijk ff hier website |
Een goedkope videokaart kun je voor minder dan €50 krijgen denk ik.
|
Citaat:
|
Maar goed,..klik
hier om een stuurprogramma voor je board te vinden. |
hehe okee dankuwel..
kijken of me broertje er wat aan heeft.. :) |
wij hebben gewoon niet de goede video kaart.
Welke kaart is goed genoeg voor de nieuwere spellen maar relatief goedkoop? is de 128Mb DDR/64-bit + tv-out Corememory 250/333 een redelijke? |
mijn advies, koop voor ~ 50 euro een Radeon 9200 (SE)
draaien de nieuwste spellen ook nog wel mee, of voor wat meer een 9600 (SE). Het hang ook wel af van je processor, beetje een goede? (Athlon XP / Pentium 4 vanaf 2 GHz) als je niet 1 van die 2 hebt, koop een goedkoop kaartje, en anders is het misschien slim om iets meer uit te geven aan bijv. een radeon 9600 pro. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |