![]() |
Wat gaan jullie vanavond doen?
En met wie, hoelaat, waar, enz.
:cool: |
samen met mn meoder op de bank idols kijken
spannend he :p ik heb geen zin om uit te gaan en ik ben beetje ziek en moe enzo. dus dan maar een thuis avondje |
'k ben moe dus thuis alleen idols kijken en niet te laat naar bed
|
Misschien voetballen.
|
Gewoon beetje computeren en tv kijken. Misschien nog een samenvatting maken voor de pww die eraan komt
|
Oppassen. Idols kijken. Lezen. Lekker niets doen dus (tenzij het meisje waar ik op moet passen wakker wordt natuurlijk ;)).
|
Idols kijken en chips eten :cool:
|
hardlopen en idols kijken
|
Ernstige Delicten kijken, tennissen, lagerhuis kijken, en misschien komt er nog wat leuks achteran :) moet me mentaal voorbereiden op de zware dag van morgen ;)
|
wat zijn wij allemaal party animals :D :p
|
CSI kijken, lezen, internetten, wat maakwerk doen, opruimen,
zoiets. Een typische zaterdagavond dus. ;) |
Idols kijken en internetten :)
|
Waarschijnlijk Idols of Once upon a time in America disc 2 kijken..
|
Idols kijken, en mijn vriendje missen... :(
|
Geen idee.. heb gisteren gala gehad dus heb nu niet veel puf meer voor iets.
|
Citaat:
|
Film kijken bij een vriendin om ikweetniethoelaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar hij is van de bieb... |
Citaat:
|
Vanavond met me vriendje eerst even een bak vanille-ijs eten. Daar heb ik echt zin in :D. En daarna naar me zus, want die is jarig. En dan nog even naar de Pindabar ofzo :)
|
Citaat:
|
Finding Nemo kijken met vriendinnen. En misschien nog wat CSI en de uitslag van Idols kijken :o
|
Forummen maar ik denk ook wel even een filmpje kijken.
|
Vanavond komen wat vrienden, ben namelijk "home alone".
We gaan flink zuipen, smoken en weet ik wat nog meer allemaal. Het wordt, zoals gewoonlijk, weer een (letterlijke) dope avond! |
M'n vriend komt, maar we gaan niet veel doen, beetje tv kijken ofzo..
|
turkse idols kijken :)
|
Ik heb een vergadering :o
|
beetje luieren
|
tv kijken, computeren, frans leren
|
Citaat:
|
Atomen eten.
|
Citaat:
|
Naar een verjaardag...en daar verplicht Idols kijken :s
|
msnen, idols kijken en dan was het wel weer :p
|
chatten, downloaden, kamer opruimen :eek: en verder niks...
|
niet veel bijzonders.. niks eigenlijk, beetje computeren en tv kijke
|
gaat er dan helemaal niemand uit vanavond?
|
Idols kijken.
|
dilemma..
of thuis lekker filmpje kijken of wachten tot die leuke jongen online komt of gewoon naar die leuke jongen toegaan.. *MOEILIJK* |
Naar Smithy's Palace in Eesveen. Samen met klasgenoten en onze Noren.
|
naar een vriendin en dan naar voetbal feest :)
|
Vanavond uur of half acht effe een alcoholische versnapering drinken, dan naar de "MC Donalds" lees Koffieshop zo noemen wij dat aan de telefoon. Dan lekker op een bijna leeg parkeer terrein chillen tot een uur of twaalf dan naar die jongen en zijn zus waar ik mee ga blowen naar huis. Daar op de slaapkamer nog een jointje roken paar pilsjes drinken en dan naar huis pitten.
Of Want ik zit nog te twijfelen. Dadelijk naar de c100 fietsen fles wodka halen die op mijn kamer opdrinken terwijl ik de dvd van jiskefet kijk. Dan Rond een uur of half tien naar de plaatselijke discotheek/Cafe waar tot zo een drie uur blijven rond hangen en dan in de shoarma keet de boel op stelten gaan zetten en dan een taxi zoeken om weer thuis te komen. Een dilemma en nog een dik uur om te beslissen. :p |
Ik denk dat ik naar de melkweg ga.
|
Ik moet zo gaan waterpoloën. :)
|
Forummen.:p
|
Visite gezelschap houden.
Verder daarna in het kantoor vast wel ff Idols kijken en niet al te laat m'n mandje in. Morgen werken... :s |
Citaat:
|
Eerst dadelijk een uurtje werken, dan puteren en rond 10 uur, half 11 naar de stad, daar zie ik mijn vrienden (die gaan naar de bios maar ik ga niet mee omdat ik nog een en ander hier moet doen) en dan gaan we FEESTUHUHUHUHUH!!! In de Celebration uiteraard...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |