![]() |
microsoft plat?
alles plat van microsoft op zaterdag de 13e om 6 uur? internet werkt, msn niet, mediaplayer kan niet updaten, de microsoft.com site werkt niet...
is dat mogelijk? dat alle delen van microsoft tegelijk plat gaan!? is dit bij jullie ook zo? |
Bij mij doet MSN het gewoon en de site van Microsoft ook. Gisteravond deed MSN het niet. Het lijkt me sterk dat alles van MS in 1x uitvalt. Misschien was er iets met je internetverbinding?
|
ja zeg dat lijkt me ook, ongeveer 10 vrienden van mij hebben hetzelfde probleem?? :s ik kan ook niet updaten, ms-site bezoekn of msn-en dus ja, misschien kan het tog wel
|
ik weet niet hoe laat het wer is gestopt want nu werkt alles al weer maar alle andere sites werkten wel en ik kon ook gewoon programma's gebruiken die internet nodig hebben. behalve wat door microsoft gemaakt is dus..
|
hmhm bij mij fuckte alles gisteren, misschien zijn ze serveronderhoud aan het plegen ofzo :s
|
Dat probleem had ik ook, kon niet op MSN en hotmail.com/nl was ook niet te bereiken.
|
Bij mij is MSN nog steeds niet aan de praat te krijgen, en hotmail doet het ook niet, nog meer mensen die er nog last van hebben?
|
het komt tenminste niet proffesioneel over.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie het probleem niet zo hoor... [EDIT] Er zijn al verschillende meldingen geweest, is gewoon een storing ergens. don't worry |
Ja, 'gewoon een storing', ik zit er nu al 3 dagen mee en er zijn meer dingen behalve msn die het niet doen.
|
Zucht. Niemand een oplossing?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier was dat eergisteren. Gisteren was dat bij sommige op het forum. En nu is dat bij jou.
Dus gewoon algemeen onderhoud of weet ik veel wat ze dan op die momenten doen. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |