![]() |
geen kabel
Zijn er meer menzen die geen kabel-t.v. hebben? Vind je het vervelend of kan het je niks schelen dat je geen gtst kan kijken?
Idereen reageert namelijk altijd heel geschokt als ik zeg dat we geen kabel hebben, maar dat is toch nergens voor nodig... Ik mis niks, of zou je vanzelf wel verslaafd raken als je kabel hebt? |
Ik ken mensen die geen kabel hadden of nog steeds niet hebben en die missen ook niets.
Toch zou ik het niet kunnen, als ik het alleen maar vanwege het zappen. Gelukkig heb ik nu een goed excuus. :evil: |
Ik heb op kamers geen kabel, en mis eigenlijk niks. Bij mijn vriendin of bij mijn ouders thuis is er (natuurlijk!) wel kabel maar echt veel commerciële kijken doe ik niet. Een aantal series zijn wel de moeite waard, dingen als expeditie robinson, soms Discovery en de BBC. Het missen van teletekst is ook wel jammer.
Maar zolang de meerwaarde van kabel voornamelijk bestaat uit call-tv en tell-sell voel ik me er niet ongelukkig bij. |
Citaat:
|
Wij hebben kabel en het boeit me niets dat ik geen gtst kijk... Oh, maar dat was de vraag niet.
Euhm, serieus, de enige reden waarom ik kabel zou missen is om de films die ik dan soms niet kan zien, maar over het algemeen is de commerciele tv van nederland echt pure bagger tegenwoordig hoor, met SBS 6 als opperkoning trouwens. |
dan zal ik nog iets sterkers vertellen: Wij hebben alleen nederland1 !! En dta is wel een gemis hoor... word moe van socutera en de EO en dan vooral die andries knevelljikt wel of er nooit wat anders komt op ned 1
|
Alleen nederland 1?
Hoe kan dat? Ik dacht dat als je Nederland 1 hebt, je ook automatisch 2 en 3 hebt.. |
als ik het nooit gehad had, had ik het waarschijnlijk ook niet gemist. maar ik kan nu niet meer zonder.
televisie is trouwens een van de basisbehoeften in nederland. bij een uitkering zat vroeger geld inbegrepen voor een krantenabonnement; tegenwoordig is dat voor een tv-aansluiting (als ik het goed begrepen heb) - omdat de overheid (en anderen) hebben besloten dat je ernstig buiten de maatschappij kunt vallen als je geen toegang hebt tot bijv nieuws. er zijn trouwens ook nog enkele gezinnen in nederland die uberhaupt geen tv hebben. en dat zijn niet eens van die afgelegen boerengezinnen. |
zonder kabel heb ik alleen heel vaag NL 2, verder niets... en mja, dan kan ik het journaal om zes uur kijken, fijn... Daarvoor heb ik geen tv hoor, dan liever geen. Maar aangezien kabel hier iets van 1 cent per maand kost, en ik wél een tv heb, laat ik dat dus niet liggen. Ik kijk zo af en toe graag een serie :)
|
wij hadden vroeger ook geen kabel. ik denk dat als je het nooit gehad hebt, dat je het ook niet mist. toch was ik vroeger wel jaloers op vriendinnetjes, die hadden allemaal kleuren-tv met kabel en een videorecorder en elke keer als ze het weer over een of andere disney-figuur hadden snapte ik er niks van :D .
|
Hehe de EO heerst :D \M/
Ik woon nu nog thuis en m'n ma heeft kabel. Als ik op mezelf ga wonen neem ik geen kabel denk ik. |
Citaat:
|
Wat je niet kent, dat mis je niet. Een bekend gegeven toch?
Daarom denk ik dat de meesten die geen kabel hebben dat niet missen, maar de mensen die het wél hebben, niet zonder zouden kunnen. Voor mij gaat dat iig op. Ik zou niet zonder kunnen. Althans, ik heb dan een hele tijd nodig om nieuwe tijdopvulling te zoeken :o |
Read a fucking book.
|
ik zou het vreselijk vinden zonder kabel :o
gewoon omdat ik me anders rotverveel zonder andere zenders. sommige dingen zijn wel te missen ja maar andere zeker niet. |
Heb ook geen kabel, sterker nog, ik kan geen enkele zender ontvangen. Soms wel jammer, maar ik heb betere dingen te doen dan televisie te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |