![]() |
Quake 3 arena
ik weet dat dit een oud spel is. maar zijn er nog mensen die af en toe wellus een potju online gamen? en zo ja wat zijn jullie liefelings arena's, wapens
|
Na jaren lang ut te hebben gespeeld, begin ik nu quake 3 pas te ontdekken.
|
Citaat:
zo jah zin om een keer een potju te spelen |
Nee dankje,..zo goed ben ik ook weer nie.
|
Citaat:
hahha ik ook niet ik ben eigelijk een ramp maar er zijn gewoon gezellige lui en zo en het blijfd gewoon leuk |
Ik vind Q3 nog steeds leuk. Vooral omdat het veel sneller gaat dan UT. Ik kwalificeer mijzelf wel als redelijk goed, als je wilt spelen, kom maar op. Noem maar een server en de tijd.
|
Citaat:
|
d=t?
En ik speel geen "potjus" Dat dragonballZ kan best grappig zijn.. Niet dat ik een DBZGeek ben maar omdat je kan vliegen en het opzich lekker is uitgewerkt.. |
Citaat:
waar slaat dit op! |
Hij bedoelt waarschijnlijk de Dragonball Z mod voor Q3 - Bid for Power.
Vandaag of morgen zal ik je wel spreken op MSN, DARKICE. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb toevallig gister voor het eerst sinds tijden weer gespeeld ;p
blijft leuk (y) |
ik speel t soms vooral op lan... ben toch meer cs-fan :P
maarre mijn favo map was Q3dm6 en Q3dm12 favo wapens toch wel railgun en rocketlauncher |
als iemand een potje wil spelen
PM me maar ;p |
Yo, hiero.. Ik speel het elke dag nog! Mail me maar als je wil spele.. Satanass1@hotmail.com
|
Ik speel het meerdere dagen per week. Als je wilt spelen voeg je me maar toe op msn.
marksnowboarder@hotmail.com Verder ben ik veel hiero te vinden, grootste Nederlandse server: Aaaaargh, 81.17.46.243:27960 |
Ik speelde een jaartje geleden veel Freeze Tag en was er aardig goed in...
Maar ik ben toen gestopt en sinds een paar dagen heb ik Q3A weer geinstalleerd en de PointRelease 1.32 geinstalleerd(met PunkBuster) wat nodig is om online te spelen.... En toch krijg ik foutmeldingen als ik op de servers probeer te spelen waar ik vroeger FT op speelde, namelijk: "server uses protocol version 43" en soms "version 66" Iig bij de Demon servers(Freeze Tag) en ik heb het op andere servers ook geprobeerd en dan kwamen deze 2 foutmeldingen dus..... Iemand een oplossing voor dit probleem....? |
potju blijfd...
poepoe. |
Citaat:
|
ASE en Gamespy(Arcade volgens mij).
Maar eigenlijk moet ik dus....niet updaten(dus op 1.30 laten) om FT te kunnen blijven spelen...? Want toen ik dat dus vorig jaar speelde heb ik em ook geupdate met 1.32 en toen ging het dus wel.... Maar misschien dan dus Ultra Freeze gaan spelen......(ff kijken of er NL servers zijn daarvan) of dus uninstallen en reinstallen zonder de PR 1.32? |
Citaat:
|
Cool een quakemeisje. :cool:
Ik wil wel met je quaken hoor, speel quake 3 nog steeds, vooral maps q3dm17 en q3tourney5. Instagib (alleen rail) of gewoon normal. Stuur me priveberichtje of voeg me toe op msn, kunnen we wat afspreken? Woei! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |