![]() |
Mind Body Spirit
Wie is hier nog meer lid van Mind Body Spirit?
En wat vindt je ervan ensow? IK vindt vooral de aromatherapie,mediatie en de astrologie en handlezen het interessanste! http://www.deagostini.nl/mbs/MBS-Binder-Cut-180w.jpg |
Ben geen lid, ik koop het gewoon elke week. Wel interessante aanvullende informatie al gaan ze maar oppervlakkig op de dingen in. De extra's zijn het interessantst al zijn de olieën aardig verdund. De stenen zijn iig meestal van goede kwaliteit.
|
Geen lid, heb er zelfs nog nooit van gehoord eigenlijk...
|
nog nooit van gehoord
|
Toen ik nog in de Bruna werkte verkocht ik het ook vaak. Maar het lijkt me gewoon commerciële rotzooi.
|
Citaat:
|
Inderdaad, vind het maar oppervlakkig gedoe en zonde van het geld.
Al is het voor diegene die het altijd kopen wel handig dat je iig alle soorten onderwerpen bij elkaar hebt en in zo een map kunt stoppen. Maar al die informatie daarin kun je zelf ook opzoeken en verdiepen. |
niet erg boeiend, ze gaan nergens op in en ze geven alleen informatie die eigenlijk iedereen die het onderwerp een beetje kent zo kan opratellen
|
Is dat die DeaGostini troep? Dan koop ik liever 1 keer een goed boek waar alles instaat wat ik wil weten ipv elke week betalen voor iets wat eigenlijk net niks is...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |