![]() |
misselijk
mensen ik heb ff een vraagje, en misschien komt het stom over maar wil het toch ff weten
kan je door spanningen (bijvoorbeeld veel ruzie thuis, problemen van anderen je erg aantrekken) zomaar ineens misselijk worden, hoofdpijn krijgen waar je gek van wordt en duizelig worden,,, of komt dat ergens anders door??? zou het graag willen weten :bloos: |
dat kan ja...
|
is daar ok iets aan te doen???
want ik wor dr nou wel helemaal gek van :s :mad: |
Lichaam en geest werken samen, 't lijkt me dus heel goed
mogelijk dat je door spanningen misselijk ed wordt... Het aanpakken van de oorzaken van de spanningen lijkt me dan iig 't beste om te doen.. Maar dat gaat vaak niet zo snel en makkelijk ed... Lijkt me dan iig goed om die spanningen aan te pakken, door ze proberen te uiten door bijv te sporten, praten, enz... Als je dingen opkropt ed, is het niet zo gek dat je er last van krijgt dmv bijv misselijkheid ed. |
ik zit ook al bij de vertrouwenspersoon op school maar ben pas een paar keer geweest en ik kan heel moelijk over sommige dingen praten :confused:
ik weet dat dha fout is :nono: mar ik ken er nix aan doen :( :s |
Wat ook wel helpt, en dat is dan puur lichamelijk, is je een x goed laten masseren. Het lost verder de oorzaken van jouw spanningen niet op natuurlijk, maar daardoor raak je voor even die spanning in je lijf kwijt, en vaak verdwijnt je hoofdpijn dan ook. Het heeft bij mij ook geholpen.
Voor de geestelijke 'afdeling', veel praten erover, en idd sporten is ook goed om je evt. woede, frustratie etc. af te reageren. |
mja k zou hett keer kunnen proberen, maar aangezien ik het niet prettig vind als iemand die ik niet ken aan me zit,,,,, :(
zal dat nog niej meevallen :( :confused: |
Nee daar hou ik ook niet zo van hoor. Laat je masseren door n vrouw, dat vind ik sowieso prettiger, ik laat idd ook niet zo maar n man aan me zitten....
|
oke ik zal er ff over nadenken :)
iig bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |