![]() |
(GEZ) zwart plooirokje
Hey, ik ben al heel wat tweede hands winkels afgeweest, maar kan nergens vinden wat ik nou eigenlijk zoek :rolleyes:
Ik zoek een zwart plooirokje wat niet heel erg kort is (= dus tot +- de knie of net iets erboven) Maat 38/40 :o |
het is niet 2e hands maar ze hingen bij de V&D voor 14.95 in Rotterdam en in Eindhoven zag ik ze laatst ook hangen
|
Ik heb er nog wel ergens een liggen.
Nog nooit gedragen, snap ook niet waarom ik hem had gekocht maarja. :p Ik zal wel even kijken, ik weet niet meer precies hoe lang/kort hij is enzo. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja offtopic... ik heb geen rokje, sorry |
Citaat:
Als ik die reactie had gekregen nadat ik had gezegt dat ik misschien nog zo'n rokje had, had ik meteen niet meer gekeken. @TS: die rolleyes betekend sarcastisch, dus zoals het er nu staat, lijkt het heel erg onvriendelijk... Ontopic: Ik heb ze idd ook bij de V&D zien hangen ja :) |
Bij de h&m kosten ze 14,90.
|
Sorry... :s
Was een beetje funny bedoeld... :( Máár ik heb geen rokje (tsja... ik heb er wel 1 maar diez voor mezelf sorry) |
Ik vind deze roll eyes van hier er meer uitzien als *knipoog knipoog*, net als dat de : o er hier niet uitziet alsof je erg verbaast bent ofzo.
dit is meer sarcastisch -> http://images.fanmailcenter.com/bboa...ollingeyes.gif. admitt. |
Citaat:
|
Citaat:
oké |
Waarom tweedehands als ze in overal in de winkels hangen? :\
Kom achter je pc vandaan en loop naar de dichtstbijzijnde H&M, V&D, C&A, Zara oid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |