![]() |
Gala
Altijd leuk, gala's, toch?
Ik zou het eigenlijk niet weten, nog nooit naar een echt gala geweest.... Maar.... eind april, dan is er een galadiner met daarnaa een galafeest en daarbij hoort natuurlijk ook wel galakleding, niet waar? Nu alleen de vraag: Hoe kom ik aan betaalbare galakleding? Bij mijn diploma-uitreiking moet ik ook in Gala verschijnen, dus kopen is misschien nog wel de goedkoopste optie... Iemand nog een idee bij welke winkelketen ik terecht kan of bij wat voor soort winkels ik anders moet zijn? Hoop dat jullie me kunnen helpen.... |
Hmm... Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb nog 5 mooie zwarte jurken liggen...
Tsja, je kunt ook een handige moeder/tante/zus...(?) vragen of ze iets in elkaar kunnen zetten. Je kunt ook in 2e-hands winkels gaan kijken, daar hangen vaak ook galajurken, maar je moet wel geluk hebben dat je iets vindt. Verder hebben ze bij de H&M, Zara, C&A ook wel goedkope (30-50 euro) zwarte jurken, wel een beetje basic, maar mooie sieraden/sjaaltje/handschoenen kunnen dat natuurlijk helemaal goed maken. Succes ermee! |
je had er een rond kerst moeten kopen
|
Als je echt een goedkope galajurk wil, kanje natuurlijk altijd nog naar de C&A gaan... H&M en Zara hebben ook wel eens, maar ik dacht alleen rond kerst :|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |