![]() |
Dat gevoel...
De laatste tijd heb ik steeds dromen over een meisje waar ik helemaal gek op ben. In elke droom knuffelen en strelen we elkaar en zoenen we en zijn we op en top gelukkig...dat gevoel in die droom dat zij bij me, tegen me aan ligt...niet te beschrijven zo mooi vind ik dat...heeft iemand ooit wel eens zulke sterke gevoelens en dromen voor/over iemand gehad? Ik vroeg me ook af waarom ik dat gevoel zo mooi vind, misschien iets van bescherming? Vrijwel elk uur denk ik aan haar, aan deze dromen, aan dat gevoel, ik wil haar troosten, beschermen, mijn liefde tonen, van haar houden, haar in mijn armen houden en zachtjes tegen me aan drukken terwijl ik haar streel en zoen...nog nooit heb ik zoveel voor iemand gevoeld...
|
je bent verliefd.....
en nu??? |
Gewoon op die meid afstappen. Je hebt niets te verliezen. Je bent jong, mooi, roekeloos, succesvol :D so what als je een blauwtje oploopt :p Life is all about taking risks! En je weet t ... Je wilt later niet op je 40ste nog nadenken van... "Sjeesss... Hoe zou t gelopen zijn als ik toch wat had geprobeert bij die meid." Tegen die tijd is t te laat dude... Trust me! Nobody wants to have a sort of a mid-life crisis because they didnt dared to took the risks in theyr younger years :D Ik in ieder geval nie! ;) Kbedoel, je hoeft heus nie bang te zijn voor een 'rejection' van een meid. Zie t maar zo, als ze je heeft afgewezen denk je bij jezelf: "gurl, you don't know what you missin'! En ga je rustig chill door met je leven :cool: Zo doe ik t tenminste :)
|
Herkenning herkenning herkenning.
|
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een Christelijke school met liften zat. Ik weet nog niet wat ik 'r van moet denken.
|
Sja gewoon op dat meisje afstappen he. ;)
|
ga ervoor, niet geschoten is altijd mis
|
ja heb ik ook gehad!
maar dat was toen verkeerd afgelopen maar dat lag aan mij khad iets gedaan wat ze niet zo leuk vondt maar ik zou dan ook gewoon op haar afstappen |
Citaat:
|
Het is duidelijk...ze vind me niet leuk. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owww, dat verhaal!!!!!!!! Echt, ik herken het zo!
(en ik heb het nog steeds, heb het hem al verteld, maar droom nog steeds....*zucht*) sterkte! |
Citaat:
|
Geen keus behalve het te laten rusten. Doe je dat niet, dan kan je een levensveranderende ervaring te wachten staan. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit verliefd zijn kán dus zn voordelen hebben (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Vind 't leuker om gewoon te quoten als ik in een discussie 'gelijk' krijg. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |