![]() |
verdwenen post
een keer dat ik van school kwam keek ik ff nog of er post was.
er was post dus nam ik het.die post was in mijn hand dus had ik ff op de grond gezet om mijn jas en schoenen uit te doen.oke ik had alles al uitgedaan dus pakte ik de post van de grond en wou ik het aan mijn moeder geven(want ze voeg of ze ff mocht kijken). dus toen stak ze haar hand omte pakken en ik liet die reclames enzo los...dus opeens viel het uit ons hand...en alles is opeens verdwenen dus mijn moeder en ik keken zo van raar aan want die gevallen reclames waren nergens te vinden.we hadden zelfs onder de banken gezocht maar geen 1 reclame gevonden dat was raar... heeft iemand misschien een verklaring ervoor ant ik begrijp het nog steeds niet hoe dat kan... |
ff beter zoeken in de kamer.
|
Jij kan da duidelijk vertellen zeg.
|
Ik denk dat je last hebt van een reclamevreter. Zo'n beest heb ik altijd al willen hebben...
:rolleyes: |
:d
|
Weet je... jij krijgt echt met de meeste vreemde dingen te maken als ik zo jouw posts lees. Zou toch bijna medelijden krijgen met alles wat jij allemaal lijkt mee te maken :rolleyes:
Maar juist doordat het allemaal tegelijk komt, zou ik je maar eens afvragen of je de boel niet behoorlijk overdrijft of dat je sommige dingen zelfs maar verzint en dus dingen ziet die er niet zijn... |
tjah jah....
nah vertel es wat voor folders waren het....? Wat voor gesprek wa je aan het voeren met je moeder? Waar dacht je aan op dat moment? |
Citaat:
Er zijn veel mensen op dit subforum die zich zorgen maken om niks (of om de domste dingen). En het voorval meteen mystrieus noemen. |
Zeker idd
|
je moet gewoon lekker chillen en niet zo veel nadenken... :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |